YORUMLAR
"Bu millet büyük millettir çünkü büyük zorlukları azimle, inançla, cesaretle, birlik ve beraberlikle aşan büyük liderleri, devlet adamları, komutanları vardır."
Türk Milleti'nin büyük devlet adamları, komutanları olmsaydı; böyle şanlı bir tarihe sahip olamazdı. Onca devleti kuarna başka bir millet var mı?
Onlar, her şeyi kendi düşünüp, milletinin dünya görüşüne göre şekillendirirlerdi. Şimdi biz, atalarımızın yazdıkları tarihi okumadan aciziz. Zamanımızın devlet adamları gibi başkalarının gaza getirmesiyle iş yapmazlardı...
Eskilerden eser kaldı mı sizce?..
Yazınızı; 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının ciddiyetine, önemine yakışır uygunlukta emekle ve itinayla hazırlamışsınız. Satır aralarında bir kez daha Türk olmanın gururu ve sevincini yaşattınız ve Ulu Önderimiz Atatürk'ü de bir kez saygıyla anıyoruz.
Teşekkürlerimi sunuyorum. Saygılarımla....
Türkiye Büyük Millet Meclisinin açıldığı, Ulusun gerçek anlamda egemenliği kazandığı, tattığı, onunla güzelliklere güzellikler kattığı bir 23 Nisan günü vardır bu bayramın temelinde. Büyük önderin emeği, zekâsı, direnci, inancı, dostlarının desteği, milletimizin kararlılığı, azmi oluşturdu 23 Nisana bizi getiren güzellik, zafer ve başarıları…
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kolay elde edilmedi. El ele, omuza, yürek yüreğe, inançla, azimle, kararlılıkla, lideriyle, eriyle, askeriyle, komutanıyla, genciyle ihtiyarıyla, kadınıyla erkeğiyle aynı hedefe aynı inançla koşan bir milletin sonunda kazandığının en güzel resmidir.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının bir diğer anlamlı tarafı da çocuklara bayram olarak sunulması, çocukların dünyasını ulusal egemenlik ışığıyla ısıtması ve ışıtmasıdır.
anlamlı yazı ufkumuzu daha bir aydınlattı.
teşekkürler.
Bu millet bayramını yaşar en güzel bir şekilde.
Bu millet bayramda yaşatır bayramlara has güzellikleri.
Bu millet asla ve asla unutmaz bayramları kendisine hediye eyleyen millî kahramanlarını…
Bu milet bağlıdır atasına, ananesine, mutluluk ve huzur adresine, milli duyguları kabartan yiğit sesine, gazilerin aşkla yoğrulan hevesine, şehitlerin vatan için tükenen nefesine…
Bu Milet, büyük millettir çünkü büyük bayramları vardır.
Bu millet büyük millettir çünkü büyük zorlukları azimle, inançla, cesaretle, birlik ve beraberlikle aşan büyük liderleri, devlet adamları, komutanları vardır.
Bu millet büyük bir millettir çünkü Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü vardır, Ulusal Egemenliği ulusuna sunan, çocuklarına sunan…
Ne mutlu bize değil mi?
Tebrik ederim değerli şair.Çok haklısınız.Bizim gibi ulusal ruha sahip bir millet yok dünyada.Bu ruhu taşıdığımız için,bölüp parçalamaya çalışanlar başarılı olamayacaklardır.Büyük bir millet olduğumuzu tüm dünya biliyor aslında ve bunu hazmedemiyorlar.Güne uygun,anlam dolu ve özel bir yazıydı.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla..
Bu millet bayramını yaşar en güzel bir şekilde.
Bu millet bayramda yaşatır bayramlara has güzellikleri.
Bu millet asla ve asla unutmaz bayramları kendisine hediye eyleyen millî kahramanlarını…
Bu milet bağlıdır atasına, ananesine, mutluluk ve huzur adresine, milli duyguları kabartan yiğit sesine, gazilerin aşkla yoğrulan hevesine, şehitlerin vatan için tükenen nefesine…
Bu Milet, büyük millettir çünkü büyük bayramları vardır.
Bu millet büyük millettir çünkü büyük zorlukları azimle, inançla, cesaretle, birlik ve beraberlikle aşan büyük liderleri, devlet adamları, komutanları vardır.
Bu millet büyük bir millettir çünkü Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü vardır, Ulusal Egemenliği ulusuna sunan, çocuklarına sunan…
Ne mutlu bize değil mi?
EVET NE MUTLU BİZE.
BAYRAMLARIMIZ VAR.
BÜYÜKLEWRİMİZ VAR.
ŞANLI MİLLETİMİZ VAR.
GÜÇLÜ DEVLETİMİZ VAR.
ATATÜRKÜMÜZ VAR.
TEBRİKLER.
TEŞEKKÜRLER BU ANLAMLI YAZI İÇİN.
SELAMALR.
''..23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kolay elde edilmedi. El ele, omuza, yürek yüreğe, inançla, azimle, kararlılıkla, lideriyle, eriyle, askeriyle, komutanıyla, genciyle ihtiyarıyla, kadınıyla erkeğiyle aynı hedefe aynı inançla koşan bir milletin sonunda kazandığının en güzel resmidir...''
Günün anlam ve önemini çok güzel anlatan, etkili bir yazı..
itiraf etmeliyim ki çoğuları gibi şiir okumaktan yazılara bakmaya zaman kalmıyor desem yeridir, artı benim BafraMusiki Cemiyeti'ndeki koro çalışmalarım,komser hazırlıklarımız,ud çalmaya ayırdığım zaman, günlük işler, ev ve dış işler , eş,dost gezmeleri vb.bir çok sorun nedeniyle bu işe yeterli zaman ayıramıyorum hatta kendime ait 3 adet şiir siteme bile yeteri kadar giremiyorum, bu vesileyle güzel yazınızı kutlarım, nice 23 Nisan'lara milletçe,teşekkürler,saygımla,selamlar...
Bu millet büyük bir millettir çünkü Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü vardır, Ulusal Egemenliği ulusuna sunan, çocuklarına sunan…,,
Değerli kalem şiirlerini okurken milli hisleri ağır basan bir beyin olduğunuzu hissettim ,
yazılarını fırsatım oldukça okumaya çalışacağım okuyucunun aydinlanmaya ihtiyacı var güzel bir çalışmaydı kutluyorum selamlarımla