karşılıksız..
Canım yanıyor...
Altan ...
Bu denli yüreğimi acıtmak zorundamıydın..?
sevmiyorsan nedendi o bakışmalar..
seviyorsan nedendi geri dönmeyişlerin...
bekliycem dedim bi umudum olsun beklerim ömür boyu...
küçücük bi umuttu istedim yalvardım Rabbime..
ve sonra
seni arayacağım demen yaşam kaynağım olmuştu...
ama gün geçtikçe her günün sonunda sensiz kalışıma üzülür oldum
aramanı beklemek kolay olur sanmıştım. ’’Ararsın tekrar’’ sözün canımı yaktığında dilemiştim işte..! bir kerede ben seni ararım dese.. arasa...
bir umudum yokken sevgi ekiyordum umut olarak dönüyordu geri
umut ekiyim dedim hapsettim sevgiyi...
sadece bekledim..
geri dönmeyişlerin canımı acıttı
kızar oldum arayacağım dediği halde aramadı durmadı sözünde..
beni sensiz bırakmıştın..!
Umut ekiyordum ama sevgi gömüyordum artık nefret oluyordu geçtikçe zaman...
ama sonra bir anda hiç ummadığım bir anda karşımda buluyordum seni
senden kaçmalardan yorulduğum anlardan birinde
tam unuttum derken...
yalanmış derken tüm gerçekliğinle karşımdaydın!
gözyaşlarımla ıslanıyordu sokaklar koşmaktan dizlerimin bağı çözülmüştü ve yine bir gümüş rengi arabadaydın sen... camlar siyahtı ve yine bilmiyordum gerçeği
gerçekten o mu?
koca bir boşluk bırakmıştın
adını umut koyduğum boşluk
uçurumum oluyordu...
seni unuttuğumu söylediğim günlerde yine resimlerine bakarken buluyordum kendimi
ama canım yanmıyordu artık alışmıştım sensizliğe..
ne burcunu okuyordum artık ne gümüş rengi arabalara bakıyordum... hatta bilmiyorum bugün kaç gümüş rengi araba vardı yolumun üzerinde bilmiyorum işte bak unuttum...!
Resimlerine bakıyım dedim yine face den arkadaş listendeki bir kızın profilinde resmini görene dek normaldi herşey... ve şimdi bak bir anı sayfasında seni yazıyorum...
bakmaya doyamadığımsın benim sen... ne diyim olmamışki yakışmamışki o sana annen gibi bak yanında yemin ederim.. ablan gibi ne bileyim bebeğimsin sen benim yakışmamış bitanem ya hem eğmişsin boynunu yakın durmamak için gibi... o sana doğru yaklaşmış sen diğer yana..belli sevmiyorsun onu... senin profilinde bir tek resminiz yok çünkü... ben seni seviyorum karşılıksız olsada bu sevgi yüreğimdeyken o kız bile ayıramaz yüreğimi senden... ve sen ayrıl bence beni sevmiyorsun belki ama onu da sevmiyorsun...
itiraf ediyim bugün yolda yürürken yine birini sana benzettim ve yüreğim çırpındı yine...
Sen istersen yine sevme..
-aylince-