BU GÜN 23 NİSAN
BU gün 23 NİSAN
bu gün çocuk bayramı kaç çocuk mutlu bu gün, kaç çocuk seviniyor bu gün?
bu gün çocuklar simit satmıyor
dilencilik yapmıyor, araba camı silmiyor, dayak yemiyor, cinsel istismara uğramıyor. HAPİS CEZASI almıyor
daha çocuk yaşta evlendirilmiyor,sokaklara bırakılmıyor. terk edilmiyor,sokaklarda çöp toplamıyor, bu gün 23 nisan... bütün siyasiler çocukları kutluyor. sadece bu gün. koltuklarına oturtuyor ama soklarda kii çocukları değil, hapis cezası alanları değil, dilencilik yapmak zorunda olan ları değil, şiddete uğrayanları değil, kolejlerde okuyan zengin çocuklarını seçip soracaklar ya büyüyünce ne olacaksın diye. cevap hazırdır zaten. bildik cevaplar. ama sokak çocuğuna soramazlar o soruyu korkarlar alacakları cevaptan.
şiddete uğrayan hapis cezası alan çocuğa soramazlar yoktur o cesaretleri.. o çocuklar kararlarını vermiştir o karar korkutur onları duymak istmezler. bu gün 23 nisan sadece bu gün . göstermelik bayramlar sunarlar çocuklara sadece bu gün hatırlarlar ya sonrası? sonrası hep aynıdır. bildik cevaplar
çocuklar yine ceza alır şiddet görür dilenci olur, işçi olur, çöpçü olur vs kimse görmez. görür ama işine gelmez onları görmeyi. sevdalı oldukları koltuklarında kalmak istemezler. sadece şanslı doğmuş bir kaç çocuğa bir kaç dakikalığına koltuk verirler. ondan bile korkarlar bir daha oturamıyacaklar diye.sabırsızlıkla kalkmalarını beklerler. bu gün 23 nisan bu gün hangi çocukların bayramı? bu gün hapis yatan çocuklar mutlumudur, bu gün sokak çocukları mutlumudur? bu gün türlü istismara uğrayan çocular mutlumudur? her yıl olduğu gibi bu yılda sadece bu gün çocukların bayramı kutlu olsun......
ZİNE.
YORUMLAR
harikayadi can yoldas anlamli ve kursun gibiydi yazin anlayanin beynine
bir of cektim inan insallah bir gün bizim cocuklarimizda gülecek
özgrlük bayramlariyla tek dileyim kutlarim can yoldas