- 836 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
İYİ EĞLENCELER !
Sevgili Dostlarım,
24.04.2010 tarihinde, Ankara’ da yapılacak olan etkinliğin heyecanı, hepinizi sarmış olmalı. Yaklaşık on beş gündür, az çok ben şahidim. Sevgili Ayhan ağabeyim, her görüştüğümüzde, toplantı ile ilgili hazırlıklar hakkında bilgi verdiği için biliyorum.
Orada olmak isterdim dostlar. Hepinizi tanımasam da, az çok yazılarınızdan tanıyor gibiyim. Bu sitede yazmaya başlayalı, yaklaşık bir yıl oldu. O süre içinde, bir çok kişiyle, dostluk bağları kurduk. Sayfalarımızda, birbirimizi ağırladık. Çay- kahve ikramı gibi olmasa da, birbirimize geçen hatırımız var.
Buluşmada olamayacağım. Önemli bir mazeretimden dolayı katılamıyorum. Orada olmasam da, yüreğim sizlerle birlikte olacak. Düzenleyen, emeği geçen bütün dostlara selamlarımı gönderiyorum.
Lütfen benim için de eğlenin. Güzel bir buluşma olmasını temenni ediyorum. Sevgi ve saygılarımla hepinizi selamlıyorum.
YORUMLAR
Sevgili Nermin hanım ben de sizin gibi edebiyat defterinin Ankara toplantısına katılamıyorum. Rahatsızkanmadan önce katılamayacağım belli idi kızımın 23 Nisan Ulusal Eğemenlik ve Çocuk Bayramına katılmış olmasından dolayı ama eminim dostlar bizleri de anımsayacak ve yad edeceklerdir.
Yazınız aracılığı ile ben de tüm dostlara iyi eğlenceler, bol şiirli bir gün diliyorum. Sevgiler yüreğinize