- 1487 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AHH ŞU ÇOCUKLAR!
Şu çocuklar yok mu? Ah, şu çocuklar!
İnsanın acısını alır, hüznünü götürür, neşesini getirir.
Umut sözcüğü çocukları, çocuklar denince çocukluğumu hatırlarım hep.
Çocukken kutladığımız 23 Nisanlar, bir günlüğüne büyük olduğumuz ve büyümeye özendiğimiz günlerdi bizim için.
Hep umutlu olmak, umutlu kalmak istemiştik çocukluğumuzda. Dünyaya, barış penceresinden bakarken, sen, ben, o yoktu; biz vardık.
Keşke hep çocuk kalabilseydik.
Çocuk gözlerle dünyayı kucaklayıp çirkinliklerin, kötülüklerin peşine düşseydik. Savaşlara, acımasız düşmanlara ve teröre inat; çocukça yürekle Kaf dağının ardındaki canavarı kovalasaydık.
Hayata, güzele ve iyiliklere dokunurken, yere düşerken eğlenseydik.
Ömür boyu 23 Nisan’ları çocuk kalplerle kutlayabilseydik.
Bir günlüğüne değil, her gün çocukların olsun dünya.
Sizin de içinizden çocuk olmak geliyor mu? Tıpkı 23 Nisanda büyük olmak isteyen çocuklar gibi?
Çocukları ve çocukluğumuzu unutmadan; dünyayı bir günlüğüne çocuklarımıza verirken, biz de onların yerine bir günlüğüne çocuk olsak.
Aynaya bakıp son kez ne zaman masumduk diyebilmek için?
Hülya Türk BOYACIOĞLU
22 Nisan 2015
YORUMLAR
''Filiz , Örnekliğimi ,insanlığımı bırakacağım. Dürüstlüğümü, üretken ve çalışkanlığımı bırakacağım.. En güzel bırakacağım hediyem ise Türklüğüm. Vatan sevgimi bırakacağım diyor.
Vatanını üç otuz paraya satanlara, Vatanına midesi ile bağlı olanlara tokat gibi bir cevap.
Oktay ,dürüstlük, mertlik, yiğitlik bırakacağız. Ahlaklı olarak çocuklarımızı yetiştirerek temiz bir gelecek sunacağız diyor.
Geçmişte söylediklerini unutup, mertliği, yiğitliği atalarında bırakmış olan ve bugün takiyye yapanlara söylenecek en güzel cümle. ''
Çok güzel, ibret alınacak bir yazı. Günün seçkisine aday yazılardan biri...
Çok çok bir güzel bir yazıydı kutlarım sizi.
Eflatun'a iki soru sormuşlar:
Eflatuna 2 Soru Sormuşlar
Birincisi ; "İnsanoglunun sizi en çok sasırtan davranısları nedir ? "
Eflatun tek tek sıralamış :
Çocukluktan sıkılırlar ve büyümek için acele ederler Ne var ki çocukluklarını özlerler
Para kazanmak için saglıklarını yitirirler Ama saglıklarını geri almak için de para öderler
Yarından endise ederken bugünü unuturlar.Dolayısıyla ne bugünü ne de yarını yasarlar
Hiç ölmeyecek gibi yasarlar.Ancak hiç yasamamıs gibi ölürler
Sıra gelmis ikinci soruya ; "Peki sen ne öneriyorsun?"
Bilge yine sıralamıs ;
Kimseye kendinizi "sevdirmeye" kalkmayın! Yapılması gereken tek sey, sadece kendinizi "sevilmeye" bırakmaktır
Önemli olan; hayatta "en çok seye sahip olmak" degil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır"
ESEN KALIN,SEVGİLERİMLE.
Davidoff tarafından 4/22/2010 12:06:38 PM zamanında düzenlenmiştir.