- 2814 Okunma
- 37 Yorum
- 0 Beğeni
Ankarada Buluşalım
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Sevgili arkadaşlarım, malum önümüzdeki cumartesi Ankara etkinliğimiz var. Sevgili yöneticimiz Ansızın, bu konuyla ilgili bana bir görev verdi.
-Emine Bacım, uzaktan yakından gelecek dostlarımız var, restoran ya düşünür, ya düşünmez; sen yapabildiğin kadar kurabiye, pasta, kek yap da gel.
Yöneticimiz ister de ben yapmaz mıyım hiç! Baş üstüne deyip, kolları sıvadım. Sıvadım sıvamasına da, ben köylü çocuğuyum, kek kurabiye bilmem ki. Ben ancak, mantar gibi hamur yoğurur, nar gibi katmer yaparım. Katmer yaparım lafını duyan Ayhan başladı bağırmaya:
-Benim tansiyonum var; öldürecek misin sen beniii!
Sağ olsun, Eser hemen imdadıma yetişti:
-Ben yıllardır, günlerde pasta kurabiye yapmaktan, bu işin uzmanı oldum. Ben sana yardım ederim.
Uzaklardan sevgili Su_Misali elinde kovayla koşarak geliyor:
-Can yüreklim, hamurun suyunu ben katayım. Okyanustan mı alayım, yoksa denizden mi? böylelikle tuzdan da tasarruf etmiş oluruz.
-Okyanustan doldur can yüreklim, okyanustannn! Bizi denizler almaz ki.
Nermin kardeşim bağırıyor:
-Benim şekerim varrr! Bana göre de bir şeyler yapınnn!
-Korkma Nerminciğim, bende de var. Haydi koş, beraber yapalım.Bakalım başımızın çaresine…
Sevgili Nilkurt bir kasa mandalina getirmiş:
-Ben gelemiyorum; ama çorbada tuzum olsun. Mandalinaları da koyun ki, kokulu olsun. Hem benim yokluğumda Nur’a sahip çıkın.
Ayşe Ablamız elinde Kur-an kenarda sessiz sessiz okuyor.
-Hamurumuz bereketli olsun.
Tacettin komutanım çok üzgün:
-Ben toruna sürpriz yapacağım derken, torun bana sürpriz yaptı. Çok üzgünüm aranızda olamayacağım için. Benim yerime de eğlenin.
Tacettin komutanın gelmeyeceğini öğrenen Bedri komutan:
-Taco gelmezse ben de gelmemmm! Onsuz boğazımdan lokma geçmez lokmaaa!
Toynak kardeşimiz çok telaşlı, sağa sola koşup, salon ayarlama derdine düşmüş. Gelen misafirlerini iyi ağırlamak istiyor anlaşılan. Kendisine kolaylıklar dilerim.
Ağyar elinde fotoğraf makinesi, koşarak geliyor:
-Beni unutursunuz ha! Ben de sizin boy boy fotoğraflarınızı çekip, magazin sayfalarında yayınlamazsam bana da Ağyar demesinler. Görün bakalım! Siz şimdi yalnız sokağa çıkabilecek misiniz? Yanınıza kim yaklaşırsa yaklaşsın, sevgiliniz diye yazıp çizecekler. Bitti özgürlüğünüz bittiiii!
Ağyarın bu sözünü duyan sevgili yöneticimiz Ansızın:
-Hop hoppp! Ben bacılarıma laf söyletmem. Hele bir dene; siteden atarım !
Engin Bey elinde dizüstü bilgisayarı, yanımıza geliyor:
-Ben de gelmek isterdim; ama bitirmem gereken romanım var. Birkaç bölüm kaldı. Ben bitirince Fikret editörlüğünü yapacak. Sanırım ikimiz de gelemeyeceğiz. Bizi mazur görün ne olur.
Aynur Engindeniz bana telefon etti:
-Gelmeyi çok isterdim Emine; fakat kızları bırakacak kimsem yok. Malum devir kötü; kız çocuğu kimselere emanet edilmiyor. Anneciğim de memlekette. Bir daha ki sefere kısmetse.
-Eh ne yapalım, kızlar büyüsün, öyle gel. Biz hep buradayız.
Güler bir leğen bulguru yüklenmiş, tıslaya tıslaya geliyor:
-Ben Adanalıyım; ben de çiğ köfte yapacağım. Şöyle acılı tarafındannn!
Uzaklardan Yükselenyıldız göründü. Elinde yıldızdan kurabiye kalıpları var:
-Benim kurabiyelerim yıldız şeklinde olsun; yoksa yememmm!
Donkişot çok sinirlendi yine:
-Zıkkımın kökünü yeee! Yuvarlak kurabiye yesen ölür müsünnn!
Yılmaz kardeşim, birlik ve beraberlikten yana.
-Memleketimiz bölünmesin, doğusuyla, batısıyla her karış toprağı bizim. Biz kardeşiz, kardeş kalacağız. Bizleri bölüp parçalamaya kimsenin gücü yetmezzzz!
Sevgili Kardanadam, havaların ısınmasını bahane ediyor:
-Sen aklını mı yitirdin Emine, bu sıcakta dışarı çıkamam; eririm ben.
Irıza kardeşim ne yapacağını bilmiyormuş şimdilik. Park da ki, topal serçesini emanet edecek birini bulursa gelecekmiş. Kedilerin kapmasından korkuyormuş. Serçe topal ya, uçamıyormuş.
-Düşündüğün şeye bak Irıza, koy kafese onu da getir. Hem kuşun gözü gönlü açılır kardeşim.
Direniş kardeşim üzgünmüş, yurtdışında olduğu için gelemiyormuş; ama uydu aracılığı ile programı izleyecekmiş. Duyduğuma göre, Melisa31 hâlâ sevda yokuşunda tırmanıyormuş. Yokuşu çıkarsa, belki ‘gelebilirim’ diyor. Saliha73 babasının yasını henüz bitirmemiş. Yakınlarda yası biterse, güzel yazılar yazacakmış. Ankaralı dostlarımız. Ayten Çıkrıkçı, mavideydisevgi, Siyahgecem, Aysel, Nurcan, Handan ve ismini hatırlayamadığım bir çok arkadaşım yollara çıkmış bizi bekliyorlarmış.
Hasan Dağ ile Gamze Dağ, balayılarını hâlâ bitirememişler:
-Otelin balayı odası varsa geliriz. Yoksa bizi hiç çağırmayın gelemeyiz.
Birde etkinlikte okunacak güzel şiirler seçilmiş. Bu şiirlerin sahipleri, Afet Kırat, Abdulhadi Bay, Hakan Kurtalan, Mustafa Yaralı, Ümit Zeki, şiirlerini okutacak, güzel sesleri de getirmeyi unutmasınlar. Suskunbiradam’ı, Kalimera’yı, Sevinç Hanımı da getirin. Yoksa benim cırtlak sesime kalırsınız haberiniz olsunnn!
Oradan buradan derken tepsiler dolusu ikramları yaptık. Ben diyorum ki, hazır Ankara’ya gitmişken, Ayhan Bey’in pazarcılık becerilerinden yaralanıp, Kızılay meydanında kermes çadırları kuralım. Yaptığımız ikramları satalım. Topladığımız paralarla, kendimize bir yayınevi kuralım. Böylelikle yazdığımız öyküleri romanları bastıracak yayınevi aramaktan kurtulmuş oluruz. Benim romanın bitmesine az kaldı daaaa!
20/ 04/ 2010/ Emine/ Manisa
DEĞERLİ ARKADAŞLARIM, YAPACAĞIMIZ ETKİNLİĞİ, MİZAHİ BİR DİLLE ANLATMAYA, AKLIMA GELEN DOSTLARIMIN ADINI YAZMAYA GAYRET ETTİM. TABİ Kİ HEPİMİZ BU KADAR DEĞİLİZ. İSİMLERİMİZ SAYFALARA SIĞMAYABİLİR; AMA BENİM YÜREĞİM ÇOK BÜYÜK. ORADA HEPİNİZE YER VAR. HEPİNİZE SEVGİLER, SAYGILAR… SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM. BİZ KOCAMAN BİR AİLEYİZ…
YORUMLAR
aslında burdaki yardımlaşma, birazda karikatörize edilerek anlatılmış olsa da genele yaydığımızda insanların,tüm sosyal yaşamlarına yansıtması gereken bir davranış olduğunu da kabul etmek gerek.
aile içerisine,çeşitli gruplarda,ülke bazında ya da her türlü topluluklarda,birliğin,beraberliğin,dayanışmanın ve kollaktivizmin gerekliliğini mizahi bir yolla ifade edilmesi ve dolayısıyla mesaj niteliği taşıması anlamında önemlidir.
"Yılmaz kardeşim, birlik ve beraberlikten yana.
-Memleketimiz bölünmesin, doğusuyla, batısıyla her karış toprağı bizim. Biz kardeşiz, kardeş kalacağız. Bizleri bölüp parçalamaya kimsenin gücü yetmezzzz!" ....yazarın benimle ilgili bu yazısını da anlamlı buluyor teşekkürlerimi sunuyorum..
anlamlı ve okurken doyuran bir paylaşımdı
yürekten kutluyorum
bir kurdela da benden olsun..
şiir,umut ve sevgiyle...
Sevgili Emine ciğim,kaç gündür siteye gelemedim,Eskişehir deydim.Cumartesi gün ki toplantı için geldim.Siteye geldiğimde yazını görünce müthiş heyecanlandım.Yazını okumaya başladım ve okudukça, böyle heyecanla sizleri bekleyen beni unuttun sandım.Birden içim ezildi :)))) ama neyse ki arkadaşım unuturmu hiç.Benim gözler görmemiş,eee yaşlılık işte...
Büyük bir heyecanla sizleri bekliyorum arkadaşım.Her biriniz ile tek tek tanışmak...Bu akşam nasıl uyabilirim bilmiyorum...Bu siteyi ve sizleri seviyorum...Sevgilerimle
Sevgili Emine Ablacığım
Az önce törenden geldim bilirsiniz ki benim içimde çokça çocuklar var çocuklar ki sevgi dünyamız dünyaları meydanları özgürlüğüne sunduğumuz dağ deniz umutlu çocuklar. Sevgili Habib kardeşim 'Edebiyat Defteri' sayesinde bizlere iz bırakan dostluklar yaşattığı için öncelikle ona teşekkür etmek istiyorum. Habib kardeşimden sonra şunu yazmak istiyorum 'Hayatta hiç kimse kötü değildir koşullar insanı kötü eder' Bu memleket bizim bizde bütün insanların güzelliğini görüyoruz ve bütün insanları güzellik vermek için canla başla çalışıyoruz. Dostluklar sürekliği samimiyeti paylaşımı gerektiri her daim. Sizler ile tanıştığım için kendimi şanslı hissediyorum. Sağlıcakla hoş mutlu kalın yarın görüşmek üzere. Hepinizi çok seviyorum
Sevgi saygı ve selam ile.
Emine UYSAL (EMİNE45)
ne hoş bir birlitelik hissettiriyor emeği geçecek herkese teşekkürler her ne kadar ben olamasamda...
tebriklerimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
eMİNE BACIM,YAZINDA BANA YER VERDİĞİN İÇİN SON ANDA KARAR DEĞİŞTİRDİM.BEN DE ORADA OLACAĞIM...YÜKSELEN GARDAŞIM DA GELİRSE ONUNLA BİR GÜZEL BARIŞALIM HA...BEN HEM DÖVERİM HEM DE SEVERİM ADAMI...
BU ARADA YAZIN DA GÜZELDİ...ALLAH SİZİN GİBİ DOSTLARIN YOKLUĞUNU GÖSTERMESİN...
SELAMLAR GARDAŞIM...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Güne böyle pozitif bir yazıyı okumakla başlamak çok güzeldi. Başından sonuna tebessümle okudum ki hakikaten çok güzeldi; daha önce de bir yazınızda böylesi huzurla ayrılmıştım sayfadan. Belki genel olacak ama şifa gibi kaleminiz var sanırım , ağladığım her vakit buralara geleyim en iyisi..
Hissetmek böyle bir şey işte; kişilerin ağızlarından konuşabilmek ki böyle düşündüm herkesle söyleşi zor olurdu muhakkak ve bunu bir bütün içinde okur ile paylaşmak ne yalan söyleyeyim gelesim geldi :))
Su_misali sanırım korumalarıyla gelecekti yer verilmemiş mi onlara ben mi kaçırdım acaba ; mandalina ve sonra Sayın yönetici cümlesi :
fevkalade idi..
Sonrasında da bir yazı yazın bence çok iyi kaleme alıyorsunuz okumak isterdim...
Ankara etkinliğinde bulunacak herkesin güzel vakit geçirmesini diliyorum; kazasız belasız gidin gelin inşallah.
Sevgiler.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Benim sayfama ne zaman gelecek acaba,diye düşünürken, hiç beklemediğim bir anda sizi sayfamda buldum. Hem de çok büyük övgülerinizle. Çok teşekkür ederim.
Sizin gibi usta bir kalemin övgüsüne müşerref olmak çok güzel bir şey. Siz gülmek istediğinizde, veya ağlamak istediğinizde, uğrayın benim sayfaya. Tam bir mozaiktir benim sayfam. Tıpkı Türkiye haritası gibi...
Sevgilerimle...
Dostlarla bizzat tanışmak şimdiden mutluluk veriyor. Ankara da görüşmek dileğiyle.... Ayrıca bu keyifli yazı için de tebrik ederim sizi.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle...
Emine Hanım ; ben editörlükten, dayak korkusundan istifa etmiştim. Yeniden dönmeye hiç de niyetim yok. Etkinlik deyince, içi sızlayanlardan biri de benim. Fakat sağ olursak eğer, bir gün bana da kısmet olur katılmak. Gönlüm hepinizle birlikte benim de. Allah birliğinizi, dirliğinizi bozmasın. Hoş sohbetler, iyi eğlenceler.
Seçki için de tebrikler elbet.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
CANIMSIN YA, EMİNECİĞİM....NE GÜZEL BİR YAZIYDI...
ÜZGÜNÜM MANDALİNALAR ÇİÇEKTE HENÜZ...EKİM AYINDA MANDALİNALAR HAZIR OLUR. NASİİPSE O ZAMAN, BOL BOL MANDALİNA YERİZ. SEN İSTERSİNDE BEN GETİRMEZ OLURMUYUM...TÜM ETKİNLİĞE KATILAN ARKADAŞLARIMA SELAM GÖNDERİYORUM. BU DEFA BENİ AFFEDİN, GELEMİYORUM.
BİR DAHA Kİ SEFERE İNŞALLAH...SEVGİLERİMLE CAN....
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Çok güzeldi
Bu stresle bile harika mutlu oldum
O güler benim galiba ADANALI ıhılıya ıhılıya bulgur taşıyan.Valla yakın bir mesafe olsa ıhılamadan yapardım İşli köfteyi.
Yolu mahana edeyim. Kokar öyle yiyecekler tencereden çıktığı gibi yenir.Bayatlayınca tadı kalmaz sonra beğenmezsiniz.
Tek düşüncem bir an evel varıp etkinliğn tadını çıkartmak.Hepiniz hepimiz için varız.Biz kardeşiz
Kardeşlik edebiyat defterinin birliğinden güç alır.
Dilerim her kez birbirine göz kulak olur.Öyle kimseyi şahsi gözetmeden güzel bir etkinliğe daha imza atılır.
Sanırsam her kezde birbirini iyi tanır.Sorun yaratılmadan.Dostca bir buluşma ve övgüyü hak edene teşekkür mahiyetindede olsa bir selamı verebilmeliyiz. Saygı ve sevgiden maraz doğmadan geriye dönmek istiyorum
Dost kalem kutlarım haklı günün yazısını
Yüreğine saglık
İçtenliğin samimiyetin doğallığından ötürü
Çok teşekkür ederim
Saygılar
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
sevgili dost
ankarada özel konuşalım..su_misali duymasın...ansızın hiç bilmesin...
bu arada Tacettin ağabey gelmiyorsa bu toplantı iptal edildi bil..onu varya..
gider izmirde boğarım....
tacettin abi yoksa ben yokum...vallahi billahi yokum...
çok geç gördüm bu yazıyı...kusura bakma emi dost...
toynak amca bu sıralara terelelli...
sevgiler saygılar...kek yaptım..börek açyım..kurabiyeye gerek yok..ansızına söyle onlar yolda bayatlar..ansızın yandı o zaman...))))kesin siyanür siparışı veriyorum tanıdık eczacıya....
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Benim ismim yok diyerek üzülenlerden değilim...Aranıza katılalı çok olmamasına rağmen, okuyarak keşfettiğim, bütün isimler onura şayan şahsiyetler... Dilerim o gün katılımcılar çok olur ve güzel bir gün geçirme fırsatı yakalamış olursunuz...
Aranız da bulunamayacağımdan ötürü üzgün olduğumu bildirip, bütün gelen dostlara kucak dolusu sevgilerimi gönderip güzel vakit geçirmenizi canı gönülden istiyorum...
Sayfanız huzur veriyor daha ne olsun...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Biz yeni sayılırız daha inşallah gelecek seneye. Malum öğremen adam için daha da zor gelmek. Hepinize iyi eğlenceler. Herkese selam...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Dur şu fotoğrafıma bir daha bakayım paparaziye benziyormuyum. Hani cami imamı, kilise papazı deseniz anlayacağımda. Emine Hanım aşkolsun, bizide "paparazi" yaptınızya alacağınız olsun yani . İlk iş hemen değiştireyim şu fotoğrafı unutmadan :-)
Şaka bir yana bu güzel satırlarınızı bir on gün önce yazsa idiniz bu güzel kelimelerin hatırına ne yapar eder, şartları zorlar bir yolunu bulur "dostlar buluşmasına" iştirak ederdim inanın.
Satırlarınızdaki doğallık ve samimiyet için tebrik ve teşekkür ediyorum.
Saygılar, selamlar
Katılacak dostlara şimdiden iyi muhabbetler diliyor, selamlar gönderiyorum.
Emine UYSAL (EMİNE45)
güzel yorumun için çok teşekkürler. sevgilerimle...
Yükselenyıldız
Makinenin markası ne?.
Hayır, o makine değil yahu!
emine kardeşim çok güzel bir anlatım gülerek okudum valla keşke bende gelebilseydimde kek kurabiye getirebilseydim
ama kısmet değilmiş sevgilerle .......
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Kesinlikle ablacığım benim. Çok güldüm yazını okurken. O kadar güzeldi ki. Bir an o toplantıda hissettim. Gelmeyi çok istiyordum. Üstelik Ankara' da oluşu da benim için çok büyük avantajdı. Fakat her şey nasiple galiba. Olmadı. Gelemiyorum. Kalbim sizinle o gün orada olacak emin olabilirsiniz. Zaten Ayhan Abim de benim için bir şiirimi okuyacak. Söz verdi. Unutursa, hatırlat ona. Ha bir de Ayhan abiye göz kulak ol. Öyle ortalarda, çok oynamasın. Bütün dostlara sevgi ve selamlarımı gönderiyorum. Hepinizi sevgiyle öpüyorum. Gelemesek de yüreğimiz sizinle. Tebrik ediyorum ablacığım. Tüm dostlara selamlarımı ilet lütfen.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sizinle tanışmayı çok istiyordum fakat o tarihte önemli bir mazeretimiz nedeniyle İstanbul'da olma durumumuz var. Şahsınız da bütün arkadaşlara selamlarımı gönderiyorum. Sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Yayınevi projesi mükemmel. Ben desteklerim. :))
Cumartesi günü de çalıştığımdan dolayı (ve izin alamadığım için) ne yazık ki aranızda olamayacağım.
Sizi şimdiden kıskanarak ve imrenerek pazartesi günü toplantı yazılarınızı dört gözle bekliyorum.
Sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Haydi el ele verelim, yayın evini kuralım:))) sevgilerimle...
çok istenen bazı şeyler olmuyor...... kim istemezki.... bu güzide insanlarla beraber olmayı..... bir dahaki nasip olurmu bilinmez...biraz yüreğimize su serptin be emine kardeş.....toynağın dilinden kurtar beni....gönlümüz hep sizlerle....kalemin daim olsun kardeş çok içtendi...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine hanım kutluyorum sizi. Çok hoş ve güzel bir buluşma hikâyesiydi.
Kısmetse ben de geliyorum Ankara'ya. Edebiyat Defterinin güzide şahsiyetleriyle tanışacak olmanın heyecanı çoktan sardı beni.
Saygıyla selamlar Mersin'den.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
canısı hem gülümsedim hem çok sevindim
ne yazıkki aranıda olamayacağım inşallah güzel geçen etkinlikleri senin böyle yazılarından okuyacağız
harikasın kutluyorum seni
kalemin daim yazsın da
bu aralar hikaye yarım kaldı unutturuyorsun
sevgi saygılarım her daim seni seviyorum
Emine UYSAL (EMİNE45)
Direniş kardeşim üzgünmüş, yurtdışında olduğu için gelemiyormuş; ama uydu aracılığı ile programı izleyecekmiş.
he vallah doğru dersin bacım :)))
tebessümler düşürdün geceme yine emine kardeşimmm
inanın toplantılar öyle ters zamanıma denk geldi ki; hatıralarınızla yaşayacağız o güzelim anıları..
bana da accık pasta yollasanız Emine bacıııı... uzaklardaki garibi unutmayın emi pastaları hafiften götürürken? :))))
yüreğim alabildiğince tüm can dostlarımla beraberim o an ...
Allah utandırmasın toplantıyı tertip edenlerimizi...
Allah yar ve yardımcınız olsun...
Yürek dolsunu selam ve sevgiler dostlarımıza...
Yarın da Lahey'de önemli toplantımız olacak. İstanbul'dan çok değerli araştırmacı Yahudi dostumuz gelecek ve Ermenilerin yalanalrı ile ilgili açıklamalar yapacak, konferans verecek iki yazarımızla beraber... Sizler toplantı yaparken, bende toplantıda olacağım ve sizleri hep anacağım cab dostlarım...
direnis tarafından 4/23/2010 7:27:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
bizimde yardım edeceğimiz bir şey varsa
söyleyin lütfen.
keyifle okudum teşekkürler
saygıdeğer dost.
her dem saygımla.
bir aksilik olmazsa görüşmek dileği ile.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Ben de yardım etmek isterdim sevgili Emine hanım size pasta ve börek yapmakda ama yalnızca ayakta durabildiğim için yapabileceğim tek şey kek çırpmak olurdu galiba.
Cumartesi günü sizlerle birlikte Ankara'da olmak ve o havayı dıyasıya solumak isterim ama ne yazık ki çok istediğimiz halde bazen isteklerimizden geri durmak zorunda kalıyoruz.
Umarım dostlar bizleri de anımsarlar ve oradaymışız gibi yad ederler. Çok özel bir yazı idi sevgili şairim. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Emine UYSAL (EMİNE45)
Gönül çok istiyor sayın dostlar... Ama emekliyseniz vede yönetiçilik gibi bir göreviniz varsaa.... Olmyar işte olmuyorr. Sevgi ve saygı5larımla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Ayhan Bey’in pazarcılık becerilerinden yaralanıp, Kızılay meydanında kermes çadırları kuralım.
eMİNE HANIM,BU ARALAR İŞLER İYİ GİTMİYOR.SİZ BANA BAKMAYIN.ZARAR EDERSİNİZ YOKSA...
GÜZELDİ.BÜTÜN ARKADAŞLARI TOPLAMIŞSIN.TEBRİKLER...
SELAMLAR...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgili gönül dostu çok doğru bizler burada kocaman bir aileyiz ve sizde bu güzel aileyi o kadar güzel anlatmışsınızki gönülden tebrik ediyorum .
Emine UYSAL (EMİNE45)
Hayatta kurabiye yapmadım ki; nasıl böyle bir görev yüklersiniz bana!
Gelmicem işte...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Uzaklardan sevgili Su_Misali elinde kovayla koşarak geliyor:
-Can yüreklim, hamurun suyunu ben katayım. Okyanustan mı alayım, yoksa denizden mi? böylelikle tuzdan da tasarruf etmiş oluruz.
-Okyanustan doldur can yüreklim, okyanustannn! Bizi denizler almaz ki.
tam su misaline göre:)) tam bana göre bir görev vermişsin can yüreklim, hemen doldurup geliyorum kovaları sen hiç tasalanma. Bizimde çorbada hem tuzumuz, hem suyumuz olsun
Harikaydınn yine tek kelime ile
sevgimdesin her daim
Emine UYSAL (EMİNE45)
Uzaklardan Yükselenyıldız göründü. Elinde yıldızdan kurabiye kalıpları var:
-Benim kurabiyelerim yıldız şeklinde olsun; yoksa yememmm!
Donkişot çok sinirlendi yine:
-Zıkkımın kökünü yeee! Yuvarlak kurabiye yesen ölür müsünnn!
VALLA BENİ İYİ YERE SIKIŞTIRMIŞSIN EMİNE BACIM.YA ASLINDA BEN KAVGAYI SEVMEM.İÇİM SEVECENLİKLE DOLUDUR.NE DE OLSA KARADENİZLİYİZ.BİRDENPARLARIZ AMA HEMEN SÖNERİZ...
TŞKLER..SAYGIMLA BACIM...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Pasta, kurabiye seve seve yaparım. Hatta sevine sevine de gelirdim ama malum tatil ve asli görev beni bekliyor: Torun bakmak...
Aklım ve yüreğim sizlerleyken pastanın keki kabarmamışsa, kurabiyenin şekeri fazla kaçmış olusa; affola...
Sevgilerimle Emine ve tüm dostlar...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine kardeşim, çok güzel bir anlatımla hepimizi andığınız için teşekkürler.Ankara toplantısı ardından izlenimleri anlatırsanız
sizlere katılmış gibi hissederim, sevgilerimle.