Ben Aptalım...
Aptal birini görmeye geldin değil mi ?
Merak ettin acaba bu kişi ne gibi bir hareket yapmış ta (belki de cümle kurmuşumdur hatta yaptığım bir şey yüzünden değil yapmam gerekirken yapmadığım bir şey yüzünden yada söylemem gerekirken söylemediğim bir cümle yüzünden de olabilir…) ben aptalım diyor, diye...
Belki hiç aptallık yapmadın ve bir aptal görmek istedin yada benim gibi başka biri var mı acaba diye merak ediyordun kim bilir…
Hatta biliyor musun belki de benim nasıl aptallık yaptığıma bakarak “ben olsaydım başka türlü yapardım yada söylerdim…” diyerek kendini akıllı yerine koyup tatmin olmak için bile gelmiş olabilirsin…
Belki de yazının başlığı ilgini çekti…olabilir tabi.
Belki de dost sohbetlerinde beni anlatıp gülüşmeye kapı açmak için geldin...buda mümkün.
Belki de yazının sonunda “Dur şuna bir akıl vereyim de bir daha yapmasın yada söylemesin böyle şeyler…” diyerek bi büyüklük yapmaktır amacın…olabilir tabi.
Belki de acıdın bana...[canımsın :-))] o da olabilir.
Belki de beni sevdiğin için ziyaret etmek istedin...pek mümkün görünmesede o da olabilir (hatta ne yalan söyleyeyim çekici bile geldi doğrusu )...
Ne olursa olsun sonuçta geldin
ve başımın tacısın, misafirimsin.
Bu yüzden sana ikram niyetine bir sır vereyim ama ikimizin arasında kalMAsın :
“Ben aptalım diyen kişi gerçekten aptal olmuyor…”
Cümlelere kanma…
Görünüşe aldanma…
( Bu arada "ben zekiyim..." diyenin durumunuda sen çöz )
...