- 785 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SANA GELİYORUM
Yokluğunun dayanılmaz olduğunu hep söyledim sana. Gitmen yüreğimde derin yaralar açıyor.Sen bir gece karanlığında bir tesadüfle girdin dünyama.Bir rüya görmek,bir masal dinlemek istemiyorum.O romanın gerçek kahramanı olmak, düşlediğim gibi kalmak istiyorum.Yokluğuna tahammül edemiyorum.
Gidersen başka hesaplarınmı var acaba diyeceğim. Neden gelmiyor diyeceğim.Aşk varlıkla sevgili yoklukla mahkum etmekmidir insanı diyeceğim.
İşte bir sabah ve ellerimi teslim ettin klavyenin tuşlarına. Yüreğim hangi harfi nereye koyarsa ellerim oraya uzanacak.Ve diyecek muhtemelen; “ Varlığın acı vermek olsaydı bana,Seni ölüme sevmez,Gelmeyeceğini bile bile seni beklemezdim.Ben sensizlikte bile seni yaşıyorum sevgili”Mevsim bahara akarken ben sana geliyorum.Elimde yokluğunla,yüreğimdeki suskunluğumla sana geliyorum.Ilık bir bahar gecesinde şehrin kaldırımlarında tanıdık bir ses arıyorum sevdama dair.Seni aradığım sensiz gecelerde sana ait tek bir kelime bir hece yeterdi bana mutlu olmam adına.Bak sensizlikle kanıyor sol göksüm.Zembereği kırık zamanın avuçlarında.
Sana geliyorum.Bir elimde mevsimlerden caldığım ılık bahar,bir elimde bulutlardan arakladığım ılık rüzgarla.Sana geliyorum toprak yağmur kokuyor.Sana geliyorum sokaklar yalnızlık sensizlik kokuyor.Sana cıkan bütün yollar arzız dikenlerle bezeli ama ben çiğneyerek sana geliyorum ve ayaklarım kan revan içinde.Tüm engelleri yüreğimle ezerek,ayağımla teperek zulme meydan okuyarak ve sendeleyerek te olsa inatla sana geliyorum ey sevgili.Elimde bir tutam umutla,gönlümde vazgeçilmez ve sana olan sadakatın bağlanmış ipleriyle sana geliyorum.
Hangi iklimin hangi mevsiminde vurdun beni böyle.Hatırlamaktan korktuğum birçok gün gibi bu iklimide mevsimide belki silmek istedim zaman ve mekandan ama beceremedim.Karşıma cıkan her ağacın dalına seni yaprak yaprak işlemişim,Seni ve karanlığı müsafir eden o gözlerini çizmişim zamana.Şimdi toplamak istesem o yaprakları ve kuytu bir köşede yakmayı düşünsem, bilmekten korktuğum birçok şey gibi bilmem becerebilirmiyim.Biliyorum yapamayacağım.
Sadece yapamayacağım şeyi anımsamakla avunacağım.
Ey Sevgili
Aşk emek istermiş
Aşk sabır istermiş
Ne olur sen emeğini bu aşkı parçalamaya kullanma
Sabrını benim sabrımı ölçmek için kullanma
Aşk vicdani yüreklerin kaldıracağı ve yaşayacağı güzel duygulardır.
Biliyorum gitmeyeceksin sende ama eğer gidersen
Vicdanı yitirdiğin için olacaktır bu
İşte o zaman hançerini sırtıma en derinden sapla.Göreceksin gözümden bir damla yaş akmayacak.Titrersem namert olayım.Bilirim ki aşk acısı ceken vicdan sahipleridir.
Ve
Birgün dönmeyi düşünürsen geri
Kaybettiğin o vicdanı bulduğun gün çal kapımı
O kapı sana hep açık olacaktır calmadan gir içeri
Ben sana yüreğimi kanatan o acıyı yaşayarak geliyorum
Ben sana zulmü hapsederek geliyorum
Ben sana bütün vicdansızlıkları vicdanımda boğarak geliyorum EY SEVGİLİ.
YORUMLAR
Birgün dönmeyi düşünürsen geri
Kaybettiğin o vicdanı bulduğun gün çal kapımı
O kapı sana hep açık olacaktır calmadan gir içeri
Ben sana yüreğimi kanatan o acıyı yaşayarak geliyorum
Ben sana zulmü hapsederek geliyorum
Ben sana bütün vicdansızlıkları vicdanımda boğarak geliyorum EY SEVGİLİ.
gÜZEL HOŞ DERSİN DE GARDAŞ,BAKALIM DÖNÜP GELECEK Mİ...YAZINIZ HOŞUMA GİTTİ.AMA SEN YİNE DE YALVARMA ...GELMEZSE GELMESİN...