Doğum günün..
Çok işim vardı bugün yoksa erkenden kalkmazdım hani..Her sabah uyandırırdın ya beni..Belki de senin sesini duymaktı istediğim..Her sabah aynı sese uyanmak..Daha mutlu kalkıyordum sanki..Çarşıya gidecektim.Akşama hazırlık yapacaktım.Bugün doğum günündü ya süprizi ben yapacaktım.Ağaçtan bir gemi yapmıştım sana.Bu sefer öncekilerinden farklıydı.Daha büyüktü daha ihtişamli..Üzerine adımızı yazdım..Çok beğenecektin herzamanki gibi..
Herşey hazırdı bir sen eksiktin.Heyacanla seni bekledim.Işıklar kapalıydı,saatleri durdurmuştum.Zaten zamanın akmasının ne anlamı vardı ki sen olmadan..Bir tek Sana 24 yaşındayken yaptığım agaç saat tıklıyordu.Saatler ilerledi pastanı kesmek istedim.El ele tutuşup beraber kesmek istedim.Her zaman kestiğimiz gibi..Bugun 26 yaşına girecektin.Evliliğimizin 2.senesiydi.Beşiktaş Kadıköy vapurunun açık kısmında aniden başlayan yağmurda tanışmıştık.Bir şemsiye tanıştırmıştı bizi hatırlarmısın.Hala salonda portmanto da duran eski şemsiyemiz..Sen hukuk okuyordun ben mühendislik..Okulda hiç karşilaşmamiştik.Vapur da görürdük birbirimizi..
Saat 12 ye geliyordu.Pastanı yine kesmek istedim.Seni daha fazla bekleyemezdim ki.Gelince beraber kutlardık doğum gününü..Saat 4 olmuştu ve sen hala gelmemiştin.Bu ilk doğum günündü sensiz kutladığım.Sen de herşeyden çok isterdin burda olmak.Biliyorum..Olmayacaktın bundan sonra..Olamayacaktın.Alışmalıydım..Zor da olsa alışmalıydım.Bu halime en çok sen kızardın..Beni kendinden daha çok sevme derdin hep.Yapamazdım.Yapamıyorum.Bu sensiz ilk doğum günündü.Mart’ın 24 üydü.Aslında bütün suç benimdi.Arabayı senin sürmene izin vermemeliydim.Kaza yapmanı engelleyebilirdim.Aslında ben..bendim seni öldüren...Yaşarmışcasına sürünmeme sebep...Bendim..Cezasi ömür boyu seni düşlemek..Hayatımın her satırında seni aramak..Dokunduğun yerlere dokunmak..Okuduğun kitapları okumak..Elbiselerine saatlerce bakmak..
YORUMLAR
Aramıza kuvvetli bir kalemin katıldığını görmek çok güzel. Öncelikle hoş geldin diyeyim.
İfadeler çok akıcı bir biçimde ilerlemiş. Bu da yazının bir solukta okunmasını sağlıyor. Bitirdikten sonra geride derin bir sızı bırakıyor. Bunu sağlayan da özellikle son cümlelerdeki vurucu ifadeler. Başından sonuna kadar güzel kurgulanmış başarılı bir paylaşım diyebilirim kısacası.
Kaleminiz daim, ilham periniz hep sizinle olsun. :)