- 3074 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKA DAİR BİR TUTAM SÖZ
Yıllarca beklersin karşına çıkmasını ama çıkmaz aşka dair tüm bildiklerinin yalan olduğunu düşünüp unutmak isterken hiç ummadığın bir anda çıkıverir karşına. Acaba aradığımı bulmuş muydum karşıma çıkıveren yıllarca yüreğimde besleyip büyüttüğüm aşkımın sahibi sen miydin yoksa yanılıyor muydum?
O sensen benim inandığım aşka sende inanabilecek misin? Bedeninle ruhunla beni gerçekten sevebilecek misin? Bana bütün inancınla bağlanabilecek misin? Yoksa sende var olan asgari seviyede bir heyecan bir sevgi mi? Hücrelerinde ben dolaşamayacak mıyım?
Alaca karanlıkta gelip seher vaktinde gidecek olan mısın?
Biliyor musun sevgi ya vardır ya da yoktur. Sana göresi bana göresi ya da azı çoğu yoktur. Aynen siyah ve beyaz gibidir. Sevdiğini bir an bile aklından çıkaramıyorsan aklına geldiğinde gözlerine baktığını hayal ettiğinde ışıl ışıl gözlerin parlıyorsa ve arkasından gözlerin nemleniyor ya da ıslanıyorsa bil ki sende âşıksın. Her yaptığın işte, her gezdiğin sokakta onunla yaptıkların geliyor ve anılar aklına gelince derin bir iç çekiyorsan onun yokluğunun acısı yüreğine bir taş gibi oturuyorsa sen âşıksın.
Sevdiğinin aşka, sevgiye dair en basit duyarsızlığı, umarsızlığı sende derin yaralar açıyorsa sen tedavi olamayacak kadar ağır âşıksın.
Ünal TÜRKOĞLU
AŞKA DAİR BİR TUTAM SÖZ Yazısına Yorum Yap
"AŞKA DAİR BİR TUTAM SÖZ" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.