ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI
Yoruldum artık çok yoruldum ,sıkıldım herşeyden en olmadık zamanlarda karşıma hep imkansız şeylerin imkansız insanların çıkmasından bunlarla kendi içimde ve dışarda ayrı ayrı mücadele etmekten yoruldum biliyorum hayat bir tek bana zor, birtek bana acımasız değil belkide benim gibi benden dahada çok acı yaşayan bir sürü insan var önemli olan bunu nereye kadar kaldırabilecegilim yok olmadan eskisi gibi her düştüğümde tutacak birine ihtiyaç duymadan düştüğüm yerden daha ne kadar kalkabileceğim, kendime yenik düşmeden daha nekadar yaşabyabileceğim evet kendime yenik düşmeden en önemli olan nokta bu benim için her yorgunluğumda her sıkıntımda kendimde yeniden taakat yaratarak sil baştan yaşayarak, herşeyin üstesinden gelebilmek benim için önemli olan. Belkide böyle yaparak acılarımla yenilgilerimle hayatımın en önemli karelerini siliyorum ama olsun neyin ne kadar önemli oldugunu bu hayatımın sonundaki elde etmek umudundan vazgecmediğim zaferim gösterecek,evet bu zafer benim olacak son nefesimi vermek üzerede olsam bundan vazgeçmeyeceğim,duygularımı hiçe sayan hayatımın her dakikasında ne yapmam gerektiğine benim adıma karalar alan insanlardan intikam almanın zafer hırsı değil bu herşeye rağmen her yenilgiye rağmen savaş meydanın terk etmeyen bir savaşçının gurur meselesi,yenilmesine rağmen yenilmeyi kabullenmeyen ve ne olursa olsun düşmanına, özgür olmasada özgürlüğünü temsil eden bayrağını teslim etmeyen savaşçının savaşı.Haydi düşman ülkenin savaşçıları saldırın bir bir üzerime saldırınki ben zaferi tadayım saldırın ki damarlarımdan akan akacak olan özgürlük rengi korkutsun sizi saldırınki bu zaferi size vermeyecegimi anlayın..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.