YORUMLAR
Aminnn.Allah hayırlı ölümler nasip eylesin cümlemize.Son nefeste kelime-i şahadet getirerek ayrılırız inşallah bu fani dünyadan.Saygılarımla...
ıllardır gurbetteyim çok rahatım aslında ama vatan hasreti yakıyor içimi..Bir gün biriyle konuşurken aniden gelmezsiniz gidenlerin ancak ölüsü geliyor..Bazan ölülerini de göremiyoruz demişti.
O an öyle burkulduki kalbim..Ardından bu şiiiri yazmıştım..Gurbettekileri ancak gurbette olanlar anlarlar..
...Benim canımın acısınıda kalbi ben gibi yananlar duyar her zerresinde..
Babamın soğuk yüzünü dahi göremedim di..Bir evlada bundan büyük kayıp olurmuy du..
Babamsa benim canımdı....
Adı üstünde gurbet işte..Ama hamdolsun yinede iyiyiz..Yurdumuz için daima duacıyım..
Nigar Bedirhan
Nigar hanım yazınıza bakarken şiirinizede baktım demekki gurbet insanı neşeli yapamıyor uzakta olmak insanın içinde her zaman burukluk yapıyor
Avustralya çok uzak bir ülke oralarda hasretlik daha bir başka olmalı sık olmazsada zaman zaman avrupaya kadar gidebiliyorum uçak korkum ancak bu kadar kısa mesafelere uçmama yetiyor üç saati geçince korkularım beni çok etkiler.
Bende babamın tabutuna sarılamamıştım o günkü şartlar imkansızlıklar bana bilerek verilmeyen ölüm haberi beni hala etkiler oysa benim hakkımdı babamın tabutuna sarılmak olmadı..
Çalıştığım iş yerinde arkatarafımda bulunan camdan bakınca muhteşem bir manzara var. Boylu boyunca kabristanlık günde belkide yüz kere o kabristanlığa bakarım ölüm her zaman aklımdadır unutmak mümkünmü ölümü unutmamak yaptığımız hataları biraz azaltsada bazan şeytana uyduğumuz olmuyor değil..
Son nefeste kelimeyi şaadet getirmeyi Mevlam Nasip etsin.
Yaradan ölümünde hayırlısını versin inşallah.
Nigar hanım çok güzel bir kalbiniz var kalbinizin nuru eksik olmasın......
Yurdumuzdan Bayrağımızdan selamlar saygılar Allah'a emanet olun...
ÖMRÜM .............................................BİTECEK ANİDEN YOLLARIN KESİŞTİĞİ YERDE....................................................RABBİM KELİMEİ TEVHİDDEN AYIRMA SON NEFESTE AMİN.........................................
Ngar Bedirhan
Amin ..................................................
Ölüm Dediğin
Kimse için önemi olmamalı ölümümün,
Kimse üzülmemeli.
Beni de üzmemeli.
Ölüm dediğin gelirken gülümsemeli.
Ve insan ölüme hoş geldin demeli.
Diyebilmeli. Kutlarım.