BiR CÜMLE
........
EVET BU SEFER OLMUŞTU,BÜTÜN CESARETİMİ TOPLAYIP HERŞEYİ ONA ANLATMIŞ,AYLARDAN BERİ KALBİMİN DERİNLİKLERİNDE OLAN SIRRIMI, HAYRANLIĞIMI ,ONA KARŞI OLAN AŞKIMI SÖYLEMİŞ VE ALDIĞIM CEVAP KARŞISINDA DA DÜNYALAR BENİM OLMUŞTU.ONCA AYDAN BERİ SOL TARAFIMDA OLAN VE CANIMI ÇOK ACITAN O YANGIN ,YÜREĞİMİNDEKİ KARANLIK ÜTOPYA ÜLKESİNDEKİ HAZAN MEVSİMİ , BİR CÜMLEYLE BİTİP YERİNİ NEVBAHARA ÇEVİRMİŞTİ ,EVET SADECE BİR CÜMLEYLE “BENDE SENİ SEVİYORUM”. TAM BEŞ AY BEKLEMİŞTİM BU CÜMLEYİ DUYMAK İÇİN,NE GÜNDÜZÜNÜ BİLDİĞİM NE DE GECESİNİ TARİF EDEBİLECEĞİM UZUN BİR BEŞ AY......
NASIL GEÇMİŞTİ BEŞ AY, ŞİMDİ KALBİMDEKİ ACININ BİTMESİNİN RAHATLIĞIYLA GEÇEN BU BEŞ AY BİR FİLM ŞERİDİ GİBİ GÖZLERİMDE CANLANDI.
LİSE BİRİNCİ SINIFIN İLK GÜNÜ,İLK DERS....BİLİRSİNİZ YENİ BİR SINIF, YENİ ARKADAŞLAR ,YENİ ÖĞRETMENLER.ORTA OKULDA ÇOK SEVDİĞİM EDEBİYAT DERSİ ŞİMDİ HAYATIMDA YENİ BİR DÖNEM NOKTASI OLAN LİSEDE Kİ İLK DERSİM EDEBİYAT DERSİYDİ.VE ADET ÜZERİNE OLSA GEREK HERKES KENDİNİ TANITIYORDU.BENDEN DE SIRA GECTİKTEN BİR KAÇ KİŞİ SONRA TAM O AN.BİR TATLI GÜLÜMSEYİŞLE,HANIM HANIMCIK BİR EDAYLA ARKA SIRADAN KULAKLARI OKŞAYAN BİR SESLE BİRİ BAŞLADI KENDİSİNİ TANITMAYA.AMA NASIL OLURDUDA 20-25 DAKİKADAN BERİ FARKETMEDİĞİM BU GÜZELLİK, BİR ANDA BENDE BİR ŞOK TESİRİ YAPMIŞTI.YERİMDE DURAMIYORDUM,KALBİM DURACAK GİBİYDİ ,NEFESİM BOĞAZIMDA DÜĞÜMLENMİŞ KENDİMİ BAŞKA BİRALEMDE HİSSEDER OLMUŞTUM. SINIFTAN UZAKLARA ,ÇOK UZAKLARA ONUN GÖZLERİNİN İÇİNE DALIP GİTMİŞTİM. VE O ANDA ANLAMINI VEREMEDİĞİM DÜŞÜNCELER O GÜNÜN GECESİNDE KENDİME SORDUĞUM SORUNUN CEVABINI İÇİMDE VOLKANLAR PATLARCASINA BİR TAVIR SERGİLEYEREK CEVAPLAMIŞTIM, EVET BEN AŞIK OLMUŞTUM....
HER LİSELİ GENÇTE OLDUĞU GİBİ BENDE DE OLAN UYKU SEVDASI, O GÜNÜN ERTESİ GÜNÜ SABAHIN ERKEN SAATLERİNDE BİR BAŞKA DUYGUYLA YATAĞIMDAN FIRLAMAMLA AKLIMA BİLE GELMEMİŞ VE HEMEN HAZIRLANMIŞ KOŞTURARAK OKULUN YOLUNU TUTMUŞTUM.KİMSELERİN OLMADIĞI OKULUN O GENİŞ KORİDORUNDAN GEÇİP SINIFA GİRMİŞ VE ADINI BİLE SÖYLEMEK İSTEDİĞİMDE BOĞAZIMDA HARFLERİN DÜĞÜMLENDİĞİ O DÜNYALAR GÜZELİ HANIMEFENDİ KIZIN ÖNCEKİ GÜN OTURMUŞ OLDUĞU SIRANIN HEMEN ÖN TARAFINI KAPMIŞTIM.
HER KAPI AÇILIŞTA BİR BAŞKA KİŞİNİN İÇERİ GİRMESİ BENDEKİ HEYACANIN DAHA DA ARTMASINA NEDEN OLUYOR İÇİM İÇEME SIĞMIYORDU.HEMEN HEMEN SINIFIN YARISI GELMİŞTİ AMA O TATLI KIZ YOKTU HALA.BİR SANİYE ODA NE ,KAPI AÇILDI VE İÇERYE GİRDİ EVET BU, O İŞTE GELMİŞTİ,BANA DOĞRU GELİYORDU EVET SIRASINA GEÇMEK İÇİN GELİYORDU TAM YANIMDAN GEÇERKEN GÜNAYDIN DEDİ. O KADİFE SESİYLE BANA GÜNAYDIN DEDİ BENSE SADECE GÖZLERİMİ KIRPMIŞ, SANADA GÜNAYDIN DER GİBİ Bİ HAL ALMIŞTIM. KONUŞAMADIM İŞTE NE BİLEYİM, SADECE GÖZLERİMİ YUMUP AÇMIŞTIM O KADAR.OLSUN O BANA GÜNAYDIN DEMİŞTİ YA O BANA YETERDİ ŞİMDİLİK SADECE BİR GÜNAYDIN...
DERS BAŞLAMIŞTI,TABİ BENİM GÖZLERİM TAHTADA, AMA KULAKLARIM ONUN VE YANINDA OTURAN ARKADAŞI İLE ARALARINDA GEÇEN, O HOCADAN KAÇAMAK YAPILAN MUHABBETLERİNDE.BÜTÜN DERSLER BÖYLE GEÇİP DURUYORDU BÜTÜN SABAHLAR GÜNAYDINLARLA KAFA SALLAMAYLA SELAMLAŞMALARLA GÖZ KIRPMALARLA MERHABALARLA,AMA ARADA KONUŞULAN BİR ŞEY YOKTU.BİR ARA ARKADAŞLARIYLA YAPTIKLARI MUHABBETLERİNDE YENİ BİR EVE TAŞINDIKLARINI VE O YENİ EVE ARKADAŞLARINI DAVET ETMEK İÇİN VERDİĞİ ADRES BENİ ŞOK ETKİSİNDE BIRAKMIŞTI. ADRES BİZİM SİTEDE TAM KARŞI APARTMANDI .O GÜN DÜNYALARI BANA VERSEYDİLER O ANKİ HABER KADAR BENİ SEVİNDİRMEZDİ.ÇOK
ŞÜKÜR ARTIK BİR ERTESİ GÜNÜN GELMESİ İÇİN O GEÇMEK BİLMEYEN GECELERDE BEKLEME YOKTU .BİLECEKTİM ONUN NERDE OLDĞUNU, PENCEREDEN HER AN BAKABİLECEKTİM ONA ,NE BİLİRSİN BELKİ DE OKULA BERABER GELİP GİDERDİK.NİYE OLMASIN HEMEN ATLADIM MUHABBETİN ARASINA VE BU TEKLİFİ YAPTIM .TABİ NEDEN OLMASIN DEDİ VE O GÜNDEN SONRA ARTIK OKULDA OKULDAN SONRA EVE KADAR ,EVDEN OKULA KADAR HEP ONUN GÜLÜŞLERİYLE ONUN KOKUSUYLA ONUN TATLI DİLİYLE BERABERDİM.ÇOK MUTLUYDUM ÇOK..
YİNE BİR CUMA GÜNÜ OKUL DÖNÜŞÜ EVİN YAKININA VARDIĞIMIZDA O APARTMANINA ÇIKARKEN BANA DÖNÜP ,İYİKİ DE VARSIN DEDİ. HEP BİR ERKEK KARDEŞİM OLSUN İSTEMİŞTİM AMA ARTIK SEN VARSIN , SENİ KARDEŞİM KADAR SEVİYORUM DEDİ....
O GÜNÜN GECESİ HARAM OLMUŞTU,PENCEREMDEN AYRILMIYOR ,ONUN PENCERSİNE BAKIYORDUM .TAM 2 GÜN HAFTA SONU NASIL GEÇECEKTİ.O AKŞAM PENCEREDE GEÇMİŞTİ UYUKLAYARAK SABAHI ETMİŞTİM,ERTESİ GÜN YİNE BEKLEDİM .AKŞAM OLDU VE YAĞMUR YAĞIYORDU, GÖK GÜRLÜYORDU.BARDAKTAN BOŞANIRCASINA YAĞAN YAĞMUR VE GÖK GÜRÜLTÜ SESLERİNE BENİM AĞLAMA SESLERİM KARIŞMIŞTI.ÇOK YORGUNDUM AMA ÇOK YORGUN .BU GEÇEN 5 AY BENİ ÇOK YORMUŞTU HELE BU HAFTA SONU İSE BENİ HEM YORMUŞ HEMDE CANIMI ÇOK ACITMIŞTI....
YAĞMUR ISLATIMIYORDU TOPRAĞI ARTIK ,AYNEN BENİM YANAKLARIMI ISLATAN GÖZ YAŞLARIM GİBİ DURMUŞTU.O SIRADA İLGİNÇ BİR ŞEY OLDU. PENCEREDE ONUN IŞIĞI GÖZÜKTÜ , PERDESİNİ ARALAMIŞ VE PENCEREYİ AÇIP BANA SESLENİYORDU .YANLIŞ MI DUYUYORDUM ACABA ,YOK HAYIR HAYIR, AŞAĞIYA İNERMİSN DEDİ .O ANDA NE OLDUĞUNU ANLAMADIM VE HEMEN OLANCA HIZIMLA AŞAĞIYA İNDİM VE SİTENİN PARKINA DOĞRU İLERLEYİP BİRLİKTE BİR BANKTA OTURTUK.
HAVA HALA KAPALIYDI,BULUTLAR BİR YAĞMURUN DAH A HABERCİSİYDİ VE BULUTLAR SEMADAN TOBRAĞIN BAĞRINA BIRAKACAĞI RAHETİN HAZIRLIĞINI YAPIYORLARDI ,BEN İSE DÜNYALAR GÜZELİ O ŞİRİN KIZIN DUDAKLARINDAN DÖKÜLECEK KELİMELERE BAKIYORDUM . BAK DEDİ SENİ 5 AYDAN BERİ İZLİYORUM ,HER GECE PENCEREDESİN VE BENİ İZLİYORSUN . OKULDA OLSUN YOLDA OLSUN BANA BAKIŞLARIN FARKLI VE ANLADIM Kİ BANA KARŞI DEĞİŞİK DUYGULAR HİSSEDİYORSUN VE HELE CUMA GÜNÜNDEN BERİ PENCERENDEN HİÇ AYRILMADIN,HATTA AĞLADIN BİLE,BEN TAM BİR KELİME EDECEKKEN SUS DEDİ NE OLUR SUS “BENDE SENİ SEVİYORUM “ DEDİ VE ARDINA BAKMADAN KOŞUP UZAKLAŞTI....
SUSTUM SADECE SUSTUM,DERİN BİR SESSİZLİK KAPLAMIŞTI SEMAYI VE BENİ.BİR. GÖK GÜRÜLTÜSÜYLE İLKİLDİN, KORTKUM AMA ÇOK KÖTÜ KORKTUM.BİR DE BAKTIM Kİ PENCEREMDEYİM VE YAĞMUR DAHA ŞİDDETLİ YAĞIYOR,CUMA GECESİNİN YORGUNLUĞUYLA UYUYA KALMIŞIM ,UFAK BİR RÜYA İMİŞ SADECE UFAK BİR RÜYA.....
ŞU AN YAĞMUR OLANCA ŞİDDETİİLE YAĞIYOR BIRAKIYOR BULUT TANELERİNİ BENDE ONA İNAT AĞLIYORUM,ŞİMŞEK ÇAKIYOR GÖK KUBBEYİ ÇATLATIRCASINA ,BENDE ONA İNAT İÇİMDEKİ HAYKIRIŞI ŞİMŞEĞE BENZETEREK SIRF ONA HAYKIRAMADIĞIM İÇİN SEVDAMI DELİCE SEVİYORUM YAĞMURU VE GÖK GÜRÜLTÜSÜNDE PENCEREMDE GECELEMEYİ...
ANKEBUT
18 NİSAN 2010
YORUMLAR
Gönlünüzdeki güzel duyguları arzu ettiğiniz şekilde görmeyi, çok güzel ifade etmeye çalışmışsınız. Eeee bazen insan(ların) karşısına nasıl derler insan istediğini değil bulduğunla tatmin olmalı.
Her sevenin kavuşması da mümkün olmuyor, bazen yürekler kanayacak, gözyaşları akacak, buda aşkın kanunu olsa gerek...
Güzel bir anlatımı gönül sayfamıza sunan bu yüreği kutluyor, tüm güzellikleri ise arzu ettiği şekilde yaşamasını umuyorum Hüseyin DAĞLAR...
Güzel bir yazı.Güçlü bir kalem.Beğeniyle okudum.
Kutluyorum.
Sevgilerimle...
ankebut
dudyurulamayan...fakat bir yürekte var oldukça yaşanan bir sevgiyi yazmış...güçlü kalem..begeni ile okudum..
yazan kalem daim olsun..dost sevgiyle...
fufunda tarafından 4/20/2010 8:16:31 AM zamanında düzenlenmiştir.