Gece Olunca
Bazen siyahı benimser yürekler siyahı ister alabildiğine, gün ışı bazen faydasızdır umutsuz yarınları getirir.
Bazen gözünü alan ışıklar seni yanıltır.
Hiç düşündünüzmü günün ışığında görebildiğiniz şeyleri karanlığa büründüğünde neden görmessiniz.Aşk ışık diilmidir sizce aşk sadece gün ışığındamı görünür Karanlık aşkı gizleyebilirmi, saklayabilirmi.
Sizce gece gördüğünüz bir aşkın mum ışığla uyuyup sabah gülümseyerek kalakmakmı, yoksa sabahları sevilesi bir aşkın büyüsüyle gün boyu mutluluktan uçup gece ise göremediğiniz bir yitik aşkın sancısıyla uyumakmı sizce hangisi makbul sizce hangisi güzel ve sizce hangisi gerçek aşk.
Yoruluyorum ,oturduğum taburanın kemiklerimi sızlattığını düşünüyorum oysa beni sancılarda bırakan tabura değil yitik bir aşkbiliyorum.
Bana benim sevdamı anlatın desem anlatabilirmisiniz,ve ben sizce aşkı görebiliyormuyum karanlıklarda yoksa sadece aşkı boş sayfaları karalamakla tutabiliyorum.
----Zümrüt gözlerinin büyüsünde sevdalı yüreğim aşkının irkilşlerinde bedenim tutsaklığı kendi itiraf etmiş suçunu kabul etmişcesine mahkumiyetim.
----Bir karıncanın taşıyabileceği kadar hafif bedenim düştüğü yerlerde iz bırakır kimsenin kaldıramayacağı ağırlıkta kocaman yüreğim.
---Baktığı heryeri delerde gözlerim yazdığı her sayfanın içine işlerde yumak yumak sevdayı çilesi ,sarılırda sımsıkı sana ilmek ilmek atarda ,sel olur akarda gözlerine doyamaz doyamaz sana sevdiğim.
---İzin ver lütfen izinverde bari yazılarımda dokunayım sıcacık ellerine izinverde yağmur olup kirpiklerine düşeyim sarılayım sıcak bakışlarına izin verde ruj değmemiş dudakların gülümsesin bana.
---İşte böle bitanem herzaman sana kanat çırpan yüreğim gündüzleri bir kanarya olup sana uçmayı geceleri ise bir yıldız olup göğünde parlamayı ister.
Uçuk...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.