......
....
YORUMLAR
Toynak olarak bildiğimiz iç dünyası zengin o insanın, gönül derinliklerinden bilmediğimiz müthiş zenginlikler.
Toynak'ın her zaman gözlemlediklerini çok güzel anlatan bir özelliği var.
İnsana zindelik ve gönül huzuru veren bir yazı.
Uhrevi ince bir keder de var yazıda. Ayrı güzellik katan.
Sevgili Toynak...
Şaka bir yana etkinliklerimize katılıp hep beraber olmayı çok isterdim bu bir...!
Şu mahpus günlerini yazma artık,unut gitsin.Bak bahar geldi,çiçekler ne kadar güzel açtılar.Diyelim ki senin mahpus günlerin geçen sonbaharda bir yapraktı ağaçtan düştü,çöpçünün biri de süpürdü gitti bu iki...!
Gülmekle ağlamak iki arkadaşmış bilir misin.Şimdi ikisini iyi bir yağlı güreş yaptır,KAZANAN GÜLMEK OLSUN bu da üç...!
SEVGİYLE KAL.
duygulu insanda öncü ve artçı depremler hiç eksik olmazki.....bir bakarsın......şen şakrak kahkaha bir bakarsın kurşun gibi ağır yerinden kalkmayan bir sanduka......evetler hayırlarla yanyana......gelgitlerde yürek..... nedenlere niçinlere bir türlü doyurucu cevaplar bulamıyor....tatmini mümkün değilki.....yaşamın.... kısır döngüsü......kuvvetlinin hükümranlığı sürekli yeni makyajlarıyla karşısında.......güç orantısız......ip haketmiyenin elinde.....istediği gibi yönlendiriyor.....feryadı figan ise boşuna......bu kalem her yönüyle....takdiri müstesna.....saygılarım....sevgilerim daimdir.....kardeşim....kolay gelsin....
günaydınla başlasam
yıllar önce gittiğim hacıbayram veli hazretlerni ve gül babayı yine ziyaret ettirdiniz bana
allah razı olsun gezdim sizinle ankarayı
rabbim inşallah nasip eder tekrar o güzellikleri görmeyi
çok güzel anlatımdı
şimdiden kolay gelsin toplantı etkinlikleri
gitmeyi çok isterdim ne yazıkki imkansız ama bilinki gönlüm sizinle
gönülden saygı ve sevgiler le dualarım size
Çok güzel bir anlatım. Hiç sıkılmadan okudum.
Hacı bayramın giriş kapısının tam karşısına düşen iki katlı sarı bir evde 1 yıl gençliğim geçti .Çok iyi gözümde canlandırsamda ulusu, dış kapıyı
Şimdi bulamam. Yazıyı okurken çözümlenmemiş sorunlar ne kadar acı verdi. Anlatamam
Bu ülkenin insanları neler çekti DEVLET BABALARDAN...
Yalan yalnış davalara sebep. Gençlik gözlerimizin önünde çarmağa gerildi...Babalar kaykıldıkca kaykıldı.
Yüreğine saglık Toynak
Çok güzel bir paylaşımdı
Çok saygılar