- 1652 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİT!!!
Ne suçu ,ne günahı var daha yirmisinde canların.Yazık değilmi ya , şehit analarına.Şu baştakiler koysalar kendilerini bir kaç dakikalığına şehit anne , babanın yerine bakalım ne kadar dayanabilecekler acısına .Biraz vicdan be o analar , babalar bir ömür boyu dayanacak bu acıya.Bir düşünsenize evladınızı gururla askere yolluyorsunuz, ama size şehit dönüyor .Tabi o mertebe herkese nasip olmaz ama ateş düştüğü yeri yakar.
Neden bitmiyor ki bu terör laneti hala, neden hala kardeşi kardeşe vurduyorlar .Bizim hiçkimseyle bir derdimiz yok ki ne farkeder Kürt olmuş Türk olmuş hepimiz müslümanız buda mı yetmiyor bize.Niye düşürüyorlar ki bizi birbirimize , niye kıyıyorlar ki tazecik canlara.Bırakın artık yakamızı yeter yaktığınız canımızı.Allah aşkına biz Osmanlı’da dünyaya böylemi hükmettik.Milletleri bölmeye mi çalıştık gencecik canlara mı kıydık.
Sözüm bu oyunu oynayan vicdansızlara amerikaya, israil’e, avrupaya, ermenistan’a yeter artık bırakın bizi bizle.Bu dünyanın ahireti var siz ne kadar inanmasanız da var .İşte orda bu şehit anaları yakalarınıza yapışıp hesap soracaklar .Bakalım orda yetecek mi gücünüz bizi bölmeye , unutmayın ki bu dünyada yetmeyecek gücünüz bu VATANI bölmeye.
Ne olur bitsin artık bu acılar ,anaların feryadı .Hiç farketmez kim bitirebiliyorsa o bitirsin şu terör lanetini.İster a partisi ister b partisi , yeterki bitsin...
Allahım yüzyıllardır iç içe yaşayan bizlere sen acı .Bu zalimlerin zulmümden, oyunlarından , ülkemiz üzerindeki planlarından sen koru sen esirge bizi YA RABBİM.
Tüm terör olayların da da şehit düşen o canların sen ruhlarını şad,mekanlarını da cennet eyle YA RABBİM...
AMİN...
YORUMLAR
Kutsal bir duygudur "şehit" lik ona amenna,ancak sebeplere bakınca,yüreklerde acılar hep feryat ediyor niye-niye ve niyeeee.
Bu güzel temennilerinize katılmamak elde değil..
Buyurduğunuz gibi..."ülkemiz üzerindeki planlarından sen koru sen esirge bizi YA RABBİM."Amin-amiiin....
Yüreğine sağlık be değerli insan....Hüseyin DAĞLAR...
YAZINIZ ÇOK DOKUNAKLI VE REAL FAKAT BENİM HEP KARŞILAŞTIĞIM VE ANLAMADIĞIM BİR ŞEY VAR SİZDE YAZINIZDA BELİRTMİŞSİNİZ ERMENİ OYUNU AMERİKA OYUNU İSRAİL OYUNU DEMİŞSİNİZ ACABA BİZ TÜRKİYE HALKI VE SAYIN YÖNETİCİLERİMİZ O KADAR GERİ ZEKALI MI YADA O KADAR ÇOCUKSUMU DA OYUNA GELİYORLAR. YAZINIZI KUTLAR BARIŞ VE KARDEŞLİK DOLU GÜNLERİN BU TOPRAK PARÇASI ÜZERİNDE YAŞANMASINI DİLERİM...