MASKE…
Artık seni düşünmek canımı sıkıyor. Düşünmek istemiyorken birden aklıma düşmen hiç ama hiç hoş olmuyor.
Ne sanıyorsun kendini? Hint kumaşı mı? Öyle olsan ne olur terzi miyim ben? Hiç umurumda değilsin inan ki. Hayat elimdekilerle yaşarken çok daha güzel, bir de sana ağlamak mı? Ne gezer.
Duvarda asılı poster kadar değerin yok artık, onu çekip almaya kıyamam nede olsa. Ama seni sildim attım işte, bir köşede kaldın öylece, kim bilir kimin evinde.
Olur olmaz yerde dikme gözlerini üstüme, rahat olmak istiyorum, beni takip etme, arama beni, yeter canıma tak etti. Ne yüzsüz bir şeysin inanamıyorum, ben seni mi sevdim yani.
Hem ne güzel istediğim şeyi yapıyorum sensizken, atlıyorum, zıplıyorum sokaklarda yürürken, hiç kimseyi takmıyorum. Duruyorum bazen yolun ortasında,
oturuyorum kaldırıma, yakıyorum bir sigara… Olmuyorum hanım hanımcık kızlardan ve olamadığım için,olmak istemediğim için ne sana ne başkasına hesap vermiyorum asla.
O kadar güzel ki yaşamak, o kadar mutluyum ki. Günler hiç bitmesin istiyorum, gençliğime doyayım. Yalnız olmak ne güzel, kimseyi istemiyorum hayatımda. Evde film izliyorum doya doya, uyurken çekiyorum yorganımı kafama, sakızımı da çıkarmıyorum ağzımdan sırf senin inadına.
Hadi hercai de bana, hadi biliyordum zaten de, hadi söyle ne istersen. Hiç duymuyorum ki seni, ağzına geleni söyle. Seviyorum işte kendimi sen ne kadar seviyorsan seni.
Hep aynı şarkıyı dinliyorum hani nefret ederdin ya “ sen bir mikropsun seeen”* . dinledikçe güzel geliyor şarkı, ne oldu niye sustun? Şaşırdın değil mi.Çıkarttım attım işte maskemi, gör gerçek şahsiyetimi, gömdüm seni sayfaların arasına, kal orda , istersen nefes bile alama, nefret edersin ya kitaplardan, yazılardan, boğul şimdi aralarında.
Nasıl da sakladım senden kimliğimi, buyum işte ben, hiçbir şeyi dert etmeyen. İster parçala kendini ister, ister hiç oralı olma!
Ama “ hiç farkın yok ötekilerden, sen bir mikropsun sen” *
Hadi şimdi sen yoluna, ben aynalara!
…………VaNDi’07……….
* Nazan Öncel/ Aşıklar Parkı
YORUMLAR
bunları yazarken ağlayarak yazıyordun kesin.kılavyenin tuşlarını kırarcasına niye yoksun niye dediğini duyar gibiyim onun dönmeyecegini bile bile hala onun istediği şekilde yaşadıgın için...buda kendini kandırdığın başka maske olmasın...tebrikler gecemin son demiydi öykün...iyi geceler.
dost...sen yinede hanım hanımcık ol;)buzlarda kayarken de,kaldırımda sigara içerkende...
hem sakızınla uyuma..saçına yapışırsa ne olacak:-p bi yapışsın görürsün başkalarına inat öyle yapmayı;)
ya , yazını okurken baya eğlendim...bazı yerlerde sözlerin aklıma geldi:) gülümsedim...
vandi...dost...güzeldi...salıcakla kal emi?;)
sergio06 tarafından 9/2/2007 8:57:27 PM zamanında düzenlenmiştir.