YORUMLAR
Tarihi kahramanlar oluşturur, kalemler yazar.
Kahramanın ve kalemin sabrı tanımadığı vaki olmamıştır bu zamana kadar.
Kalem varsa sabrı yazmıştır bir şekilde, kahraman varsa sabırla tanışmıştır mutlaka.
Sabır ile savaş kazanan dehalar da tarihin anmadan geçmediği başarı abideleridir.
Sabır ile denenmeyen insan güneşi görmeyen meyve gibi tez olgunlaşamaz.
Sabır imtihanını geçmeyen insan herhangi bir imtihanı kazandım demesin boş yere.
Sabır ile savunmayı, sabır sonunda saldırmayı, sabır ile pişmeyi, olgunlaşmayı, sabır ile engelleri aşmayı, sabır ile köklü zaferlere ulaşmayı başardığı an insanlık daha güzel günlere daha hızlı bir şekilde kanatlanacaktır.
Ne mutlu sabredenlere.
Ne mutlu sabırda birbiri ile yarışanlara.
Ne mutlu sabırları sonunda maddi ve manevi kalıcı zaferlere ulaşanlara…
aynen imzalıyorum bu satırların dile getirdiği düşüncelerin doğruluğunu.
bu tür yazıalrınızın daim olması bizleri sevindirir sayın yazı ustası.
kaleminiz kavi olsun.
Asra andolsun;
Gerçekten insan, ziyandadır.
Ancak iman edip salih amellerde bulunanlar, birbirlerine hakkı tavsiye edenler ve birbirlerine sabrı tavsiye edenler başka.
İNNELLAHE MEASSABİRİN Allah cc.sabredenlerle beraberdir,öye muhakkak ...bunun sırrına ermek ve partik hayata yansıtmaktır önemli olan.
cüneyd-i Bağdad-i derki bir sözünde "sabır acıyı yudum yudum içerken acıyı yüzüne yansıtmamaktır...
Rabbim cümlemizi hakkıyla sabrden kullarından eylesin...
kutladım...duamla ve saygımla....