- 743 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Güzellik mi?
"Güzellik görecelidir kişiden kişiye değişir" deriz ya aslında bu sözü hiç sevmem.Bence güzellik herkes için aynıdır.Aynı olmasa güzellik olurmuydu.O zaman hepimiz çirkin aramaz olmazmıydık.
Bir erkek kalabalığın ortasından güzel ve alımlı bir bayan geçse acaba kaç kişi bakmaz.Yüzünü çevirip bakmak istemeyen ,içini ne kadar sıkıyordur.
güzel bir kız olsa erkeklerin tamamına yakını ona aşık olur.Diğerleri de aşka yakın hayranlık besler.Arkadaşlık teklifleri hatta evlilik teklifleri bitmek bilmez.Böyle olurken sadece sınıfta o kız mı vardır?
Hal böyle olunca o güzel kıza teklif yapan erkek reddedildiğini öğrenince ,mecburen, ondan daha güzelini bulamam ümidiyle daha çirkin kıza yönelir.Mutluluğu aşkasında aramaya başlar.
Bazen şunu işitiriz:"Ben fazla güzel kızla evlenmem.Bakan çok olur."Bu duyduğum en saçma sözlerden bir tanesi.Erkekğin bunu söylemesinin nedeni ya güzel bir kız tarafından reddedilmek ya da böyle birini bulumamak.üstelik karşında ki insana itimat etmediğin anlamına da geliyor.Erkek böyle düşünürde kızın düşünmeye hakkı olamaz mı!
Kızlar erkeklerde yakışıklılık arıyor?Erkeklerde güzelliği istemeyen kız aynada kendini görmeyendir.
İnsanın doğasında güzeliği aramak ve deistemek vardır.Nasıl ki çiçeklerin en güzeli olan gülü seviyorsak,hayatın yeniden doğması olan ilkbahatı seviyorsak güzel bir kadınıda öyle severiz.Seksi,güzel ve alımlı...bir erkeğin istediği tabu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.