- 1259 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Aşkta paylaşım vardır…Aşk, çoşan duyguların etrafa saçtığı mutluluk rüzgarıdır…
Ayhan bey
Dobra dobra ve gerçekci yazınızı kutluyorum. Yeni kuşaklar aşk ile alışkanlığı ayırt edemiyor.
Bence de aşk paylaşımdır. Paylaşımın olmadığı yerde güven olmaz, güven olmayınca sevgi olmaz.Sevgi olmayınca aşk hiç olmaz.Bu güzel yazınızı alkışlıyorum.
Selam ve saygılarımla
Ben de hiç anlamıyorum Ayhan bey. Aşık olan erkek ya da kadın ne hikmetse " sensiz yaşayamam " dediği sevgilisini yok ederken, kendine hiç bir zarar vermiyor ve onsuz yaşamaya mahkum ediyor kendini. Böylesine absüt bir aşkın var olabileceğini asla kabul etmiyorum. Çünkü aşk kendisi acı çekse de, sevdiğine acı çektirmemektir benim bildiğim.
Uzun süredir rahatsızlığım dolayısı ile gelemedim ve uzak kaldım sayfalarınızdan. Geldiğimde de muhteiem yazıları okumak mutlu etti beni.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Bu güne kadar bir kez aşık oldum ve aşık olduğum kişi ile evlendim.Eğer yaşanan gerçek bir aşk ise, her an onu düşünürsünüz, her dakikayı onunla paylaşmak istersiniz...Yani siz istemeseneiz bile bakmışsınız bir anda sahiplenivermişsiniz...Ben onun, o benim olmadıktan sonra "aşk" ın ne özelliği kalır ki?
Sevgi ve saygı ile
Nedense hiç sevemedim aşk şiirlerini aşkın abartılıp kabartıldığı saçma tarifleri...Yok ölürüm öldürürüm, yaşayamam dayanamam,güneşim, ayım,yıldızım....Çok yapmacık gelmişirtir bana hep....
Ama sen hiç abartmadan tadında tarif etmişsin aşkı. Sen hep aşk üzerine öyküler yazıyorsun. Romantik bir insansın belli :)
Kalemine de yakışmıyor değil hani...Tebrik ederim Ayhan abi...Saygılarımla.
AŞKI FARKLI AÇIDAN ELE ALMIŞSINIZ...KİŞİSELLİKTEN ÇIKARIP,EVRENSELLEŞTİRMİŞSİNİZ...FARKLI BİR ANLATIMDI...
BU KALEM,DİKKATİMİ ÇEKMEYE BAŞLADI...
SELAM VE SEVGİLERİMLE...
GÜZEL BİR YAZIYDI AYHAN ABİ. YALNIZ ŞU DA VAR. SERBEST BIRAKMALI DERKEN; SEVEN İKİ KİŞİNİN BİRBİRİNE KARŞI SORUMLULUKLARI DA VARDIR AYNI ZAMANDA. YANİ BUNALTMAMAK ŞARTIYLA, BELLİ SINIRLAR İÇİNDE, SADAKAT, BAĞLILIK, GÜVEN DUYMA V.B. ŞEYLER... SERBEST BIRAKMAYI ANLAYAMADIM. ZATEN KİMSE BU ZAMANDA ONUN İÇİN ÖLÜRÜM DİYEMEZ. BEN BUNA İNANMIYORUM AÇIKÇASI. GÜZEL BİR YAZIYDI. TEBRİK EDİYORUM. O AŞKIN İÇİNDE ÇOK OLMAMAKLA BİRLİKTE SAHİPLENME DE OLMALI.
''Kafeste öten kuşla, özgürce uçarak şakırdayan kuşun sesi asla aynı olmaz, bana göre…Kafeste olan kuş,her zaman dışarıdaki özgürlüklerin özlemini çeker…''
Atyhan Bey ; bu durumda, evlilik olayına karşı olmamız mı gerekir ? Yoksa aşk başka, evlilik başka bir şey mi sizce ?
Aşkta paylaşım vardır…Aşk, çoşan duyguların etrafa saçtığı mutluluk rüzgarıdır…
Bu mutluluk rüzgarından, güzelliğinden nasiplenemeyen aşıklar,kuyruklu yıldız gibi kaybolmaya mahkumdurlar…
Çok güzeldi yine her zamanki gibi kutluyorum. Konu ve anlatım çok başarılı. Saygı ve selamlarımla...
Aşk, sevdiğine sunduğun en güzel ve en anlamlı hediye olmalı…Aşkın karşılığını,bedelini istemeyecek kadar kendini yüceltmesini bil…Aşka şart koşma…Yoksa.yoksa beraberliğin hüsranla biter;sana yakın olan sevdiğin yıldızlar kadar uzak kalır; işte o zaman hayalleri bile seni boğar…
Ayhan Bey iyi dersin güzel dersin de, ben azıcık aşkımı sahiplenirim. Ne yapayım elimde değil. Güzel bir yazı. kutlarım...sevgilerimle...