- 1385 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ZAMAN AKIP GİDERKEN
Herşey savruluyor akan zamanla birlikte..En anlamlı şeylerin bir zaman sonra hiç bir anlamı kalmıyor..Uğruna birbirimizle kavga ettiğimiz şeyler aslında o kavgayı vermeye değmeyecek kadar basit şeyler oluveriyor üzerinden zaman geçtikçe...
Dünyaları bile uğruna verecek kadar sevdiklerimiz ayrılınca bizden sanki ölürüz sanıyoruz."Onsuz asla yaşayamam "diye düşünüyoruz.Bir zaman geliyor korktuğumuz başımıza geliyor.Sevdiğimiz, uğruna herşeyi göze almayı düşündüğümüz bizi hiç umursamadan, sanki birbirimizi hiç tanımamışız gibi çekip gidiyor.Şaşkına dönüyoruz, şimdi ne olacak diyoruz, gidişine hiç bir anlam veremiyoruz.Kızıyoruz, kırılıyoruz, geceler boyu ağlıyoruz..Ancak onun gitmiş olduğu gerçeğini değiştiremiyoruz..Zaman akıyor, acılarımızı yavaş yavaş siliyor.Bir zaman sonra o olaya gülüp geçiyoruz..
Yeni bir okula başlayınca bir arkadaş çevresi oluşturuyoruz.Zaman bizi kah yaklaştırıyor birbirimize, kah birbirimize küstürüyor, yaşadığımız acı tatlı olaylar dostluklarımızı berçinliyor.Yeminler ediyoruz birbirimizi asla unutmayacağız diye..Zaman geçiyor, vakit geliyor, bitmesini dört gözle beklediğimiz okul tası tarağı toplamaya başlıyor.Biz bir yandan sevinirken bir yandan da arkadaşlarımızdan ayrılacağımız için derin bir hüzne kapılıyoruz.O zaman ufak tefek şeyler için aramızda ettiğimiz kavgalar geliyor aklımıza..Birbirimize küserek geçirdiğimiz anlar geliyor aklımıza..Keşke diyoruz, her anı doya doya yaşasaydık, keşke birbirimizi hiç kırıp üzmeseydik, ama akan zaman geri gelmiyor.Bir daha o fırsat elimize geçmiyor..
Bir zaman birisine aşık oluveriyoruz, o aşkı içimizde saklıyoruz, gidip sevdiğimize onu ne kadar çok sevdiğimizi haykıramıyoruz, korkuyoruz ya reddederse diye, ya insanlar dalga geçerse diye korkuyoruz, sonra söylerim diye hep erteliyoruz, sonra o tren kaçınca da keşke diyoruz, keşke söyleseydik..
Zaman biz hiç bir şey yapmasak ta akıp gidiyor, önemli olan su akarken testiyi doldurabilmek..Zaman her mevsimi sunuyor bize, biz bahar gelince baharı, yaz gelince yazı, güz gelince güzü ve kış gelince kışı yaşarsak hayattan en büyük zevki alırız ve meyveler gibi olgunlaşırız..
Her mevsimin kendine özgü güzellikleri olduğu gibi, sıkıntıları da var aynen gülün dikeninin olması gibi..Biz dikene mi odaklanacağız yoksa gülün güzel kokusuna mı? Bütün sorun bu..Seçim sizin.....