- 1185 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
NERMİN KARDEŞİM,BİR KAÇ GÜN SİTEDEN UZAK KALDIĞIM İÇİN YAZINIZI AZ DAHA KAÇIRACAKTIM...
BU ARADA GÜNE GELEN YAZINIZDAN DOLAYI SİZİ KUTLARIM...BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM...
SİZİN YAZILARINIZ DA OLDUKÇA DOYURUCU GELMEYE BAŞLADI BANA...
SEVGİLERİMLE...
Keşke bu sitenin üyelerinden üçer beşer toplayıpta adamın hakkını verseydik. Çok zordur köstebek yakalamak..Hele canlı canlı o daha da zordur. Hem kahkahalarla güldüm. Hemde adamcağıza çok üzüldüm. Fakat beni sevindiren yanı Nermin kardeşimin yine çok güzel bir yazı yazmış olması ve yazının güne düşmesi. Tebrikler kardeşim
Nermin canım,yazını beğendim.Günlüğünü okuduğımda üzülmüştüm ama şimdi güldüm.İşte böyle etrafa neşe saşmalısın ki;biz de mutlu olalım...Siz,güçlü bir kaleme benziyorsunuz...Takibime aldım...
Sevgilerimle canım benim...
Çok güzeldi hikayeniz çok başarılı her zaman ki anlatımınız mükemmel, akılcı, sürükleyici ve sonunda ne olacak dedirten türden... Kutluyorum. Şaka konusu gerçekten hassas bir konu, tatlı şakalar hayata renk katar ama kişiyi yoruyorsa, küçük düşürüyorsa çok üzücü tabi.. O yüzden çok dikkat etmek lazım. Bir de bu tür şakalara maruz kalanlar ne yazık ki saf ve iyi niyetli olurlar ki, sonra çok da tepki koyamazlar. Hikayeniz o yüzden çok doğal olmuş yaşatmışsınız olayı. Burada olan biraz köstebeklere de olmuş bayağı bir macera yaşamışlar oradan oraya....
Paylaşımınız ve emeğiniz için sizi canı gönülden kutluyorum. Sevgilerimle..