- 488 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sizin için daha ne yapabilirim ki heyhat!
Ne kadar garip bir durum yarabbi aklıma sen mukayyet ol.
Alınan terbiye o kadar muazzez ki bir türlü fırsat vermiyor.
Hangi nakaratı dillendiriyorlarr1; Bilgisiz, kopyacı ve benzerleri.
Peki, mademki öyle, hiçbir değer ifade etmiyor neden ilgilisiniz?
Sizleri şimdiye kadar hiçbir zaman muhatap almayı düşünmedim.
Ama siz duramadınız ilk yorumları yapan ve sataşan olmadınız mı?
Tahkir ve tahrik noktasında elinizden gelenleri ardınıza koymadınız ki?
Sizlerle konuşma dili konusunda seviye problemi yaşadığım aşikârken ve özellikle belirtmişken ne diye hala okumak için ısrar edersiniz anlaya bilmiş değilim.
Grubunuzdan iki arkadaş daha fevri düşünen iken diğer ikisi daha mutedil bir yazı dilini tercih ediyor.
Muhtelif gazete ve dergilerde yayınlanmış ve kamuoyuna sunulmuş makaleler neden sizi bu kadar tahrik ediyor pekâlâ biliyorsunuz değimli?
Hassasiyet gösterdiğiniz alanlar olduğu için, bir akide kabul ettiğiniz için!
İlk sataşan ve tahrik edenler olmanız sebebi ile sizleri defaten uyarmıştım.
Şeref ve Akın Beyler konuşma dilini anlarlarken, bir yerde durmasını bilirlerken
Adaşımın gençliğine yorumlarken, diğer zevatın akortsuz haline ne demeli peki!
Defalarca kendisine belirtmeme rağmen, hala bir beyin travması haletinde bulunmayı tercih etmesi ne kadar manidar değil mi?
Arkadaşlar sizleri neden bu kadar rahatsız ediyorum hiç düşündünüz mü?
Bakınız sizleri destekleyen onay veren ve yorum yapanlar tercihlerini sakince dillendirirken niye siz saldırı sendromu yaşıyorsunuz?
Siz ismimi zikrettikçe hala bir değer kattığınızı fark etmiyor musunuz?
Bırakın bu deşifre edemediğiniz, çok çaba sarf ettiğiniz Mustafa Cilasunr17;u.
Sizler Kemalist olabilirsiniz son derece normal öyle değil mi? Ne diyen var size?
Sizler üslubunuz sebebiyle böyle saldırı ve tahakküm motuna kilitlenince sizin için ne yapıla bilinir ki?
Sadece hıncınız ve hırsınız sükûna erene kadar hayıflanılır.
Şikâyetleriniz sayenizde bu site yöneticileri bir uyarı mesajı gönderdiler bile sırf sizleri rahatlatmak adına.
Lakin bilmelisiniz ki ben sabırlı bir insanım konuşama dilinde her ne kadar kelime hazinesinde problem yaşayan bir takım arkadaşlar anlayamamış olsalar da tercihim her zaman bu yönde olacaktır.
Kalbinde kaygı ve korku taşıyanlar lütfen yazılarımı okumasınlar ve bir yorum yapmak için zahmete girmesinler.
Bir gayenin takipçisi olan ve bu uğurda gözünü budaktan asla esirgemeyen bir can olarak bir takım teraneleri yıllarca dinlemiştik zaten.
Ne kadar sayıyorsan o kadar sayılırsın bu ancak senin hak etmene baplıdır.
Despotik adımlarda nara atmanız sadece kulakları tırmalayan akortsuz serzenişler olarak yerini bulacaklardır.
Belirtmeliyim ki mevcut haliniz şevkimi azaltmıştır, gönül iklimimde üzülmeme neden olmuştur, isimleriniz hafızamda kayıtlara geçmiştir şayet bir mahlas kullanmıyorsanız!
Tekrar ediyorum ne kadar tahammülünüz var ise o kadar içsellikte yol kat edersiniz, tefekkür şevkine erersiniz!
Ha pardon bilgi yoksunu bir insan muhakkak ki seviyesini bilmeli değil mi?
Tahakküm heveslileri müsaade ettiği süre kadar!
Sizleri rahatlamanız hasebi ile bir müddet kendi halinize bırakıyorum!
Her ne söylerseniz, ne yazarsanız ne kadar tahkir ve hakaret ederseniz mevcut seviyenizin bu olduğuna kani olacağım.
Sizleri tercih edenlerle baş başa koyacağım ve daha ziyade haz aldığım yazılanları okuyacağım.
Siz yeter ki bir strese girmeyin ve okurları rahatsız etmeyin.
Not:
Değerli okurlarım ve arkadaşlarım nezaket göstererek fevkalade güzel ve manidar mesajlar göndererek takdir hislerini belirtmeleri sinemde hazzı yaşatmıştır, mesrur olmak için katkılarını ziyadesiyle göstermişlerdir.
r0;Çalıyı dolanmanın daha uygun olacağını telkin ediyorlarr1; Teşekkür ediyorum.
Taha kardeşime hasetsen teşekkür etmeyi bir borç olarak görüyorum, hiçliğin hengâmesinde solan bir cana kıymet atfederek zaman ayırması ve takdir hislerini paylaşması sebebiyle ( mahcup olduğumu itiraf etmeliyim)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.