- 2154 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ADALETİN ADALETİ!
Yazımıma basında yaygara koparılan bir konu üzerine başlamak istiyorum.Türkiye Büyük Millet Meclisinde "Hakimiyet Kayıtsız Şartısız Milletindir" ibaresi neden var.Adliyelerde neden"Adalet Mülkün Temelidir" ibaresi yazmakta.Bir bardak suda fırtına koparığlan olay ise göreceli adaletten yana.Bu sistemler ne haklar korunur nede adalet yerini bulur.Bu şekilde ancak kaos kargaşa olur.
Anayasa önünde bütün vatandaşlar eşittir,Anayasal hüküm gereği kazanılmış haklar geri alınmaz ilkesi kaimdir.Evet bizler bireyler olarak Sosyal Devlete inanıyorsak,bazı haklarımızı da bilmemiz gerekir.Hukukçuların üzerende çokça tartıştığı bir konuda yürütmenin yargıyı siyasallaştırmaya çalışması ilkesi.Evet yargı ancak bağımsız olursa adalet dağıtır.Anayasanın değiştirilemez,değiştirilmesi dahi teklif edilemez maddeleri üzerinde manevralar yaparak ve bunları siyasallaştırarak bir yere varılmaz, varılamaz.
Hürriyet’te bir yazı yazıldı diye herkez bir saldırı atmosferine girdi.Anlatılan göreceli adalet anlatımıydı,Fakat öyle çarpıtıldı ki nerdeyse yazı yazan yazar linç edilmeye çalışıldı.Burada unutmamamız gereken şeyin Adaletin bir gün bizim içinde gerekli olacağıdır, asla unutmamamız gerektiğidir.
Demokratik.laik.katılımcı,tambağımsız,eşitlikçi,aydınlık gelecek için lütfen kurumlara haksız saldırılarda bulunmayalım.Kişileri yıpratmak için,yaygara koparmayalım.Bilelimki bir gün bunlara ihtiyacımız olduğunda yanımızda olsunlar.Adalet hür ve bağımsız oluğu sürece adalet dağıtabilir.Saygılarımla.....
16.04.2010/AYVALIKLI
YORUMLAR
Demokratik.laik.katılımcı,tambağımsız,eşitlikçi,aydınlık gelecek için lütfen kurumlara haksız saldırılarda bulunmayalım.Kişileri yıpratmak için,yaygara koparmayalım.Bilelimki bir gün bunlara ihtiyacımız olduğunda yanımızda olsunlar.Adalet hür ve bağımsız oluğu sürece adalet dağıtabilir.
BU GÖRÜŞLERE AYNEN KATILIYOR ALTINI İMZALIYORUM.
TEŞEKKÜRLER.
ayvalıklı
teşekkür ederim