- 1047 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YARASI OLAN GOCUNSUN
Gelecek günlerde sadece takvim yapraklarının değil;
— Atatürkçü geçinip yabancı ideolojilerin yayın ve destekleyicisi olanların, - Din kisvesi altında her türlü rand sağlayanların,
—Çağdaş’ olma adına toplumun örf ve adetlerini hiçe sayarak bir toplumda çatışmalara sebep olanların,
—Ergenekon’ adı altında, baskı altında kalan iktidar olma, hükmetme hobisini vatandaşın millî duygularını istismar ederek gerçekleştirmeye çalışmış olanların, - Siyasî partilerin devlet adamı olma yeteneğinden yoksun liderinin peşinden körü körüne gidenlerin ve kendileri gibi düşünmeyenlere yaşama hakkı tanımayanların,
— Bir gün önce söylediklerinin ertesi gün arkasında durmayan kişi ya da parti liderlerinin, - Cebine bir gazete sokmakla kendisine ’aydın’ sıfatını yakıştıran ve gazetenin çizgisi doğrultusunda peşin hükümle yürüyenlerin,
— Her nasılsa bir gazete ya da televizyonda yer bulup, vatandaşın değil patronlarının sipariş ettikleri fikirleri yazan, kalemini ipotek etmiş olanların, - T.C.’ne düşman devletlerin finansmanıyla kitap yazıp, film yapanların,
— Din adamı olarak zenginle fakirin ölüm salasını verirken sesi, nefesi, makamı değişen, manadan çok maddeye önem verenlerin kafalarının değişmesi, gelecek günlerin her anının tüm dünyada sağlık, mutluluk ve barış içerisinde sürmesi dileğiyle saygı öncelikli sevgilerimi sunarım.
Yüksel ÖNAÇAN
YORUMLAR
Ar damarı çatlamış insanların gocunması tehdit ve iftira oluyor sadece.
Kutlarım efendim.
Yükselenyıldız
Baktım; yarası olmayan bir tek "yazar" ı gördüm.
Ask. Lisede böyle kitaplar vardı alır bakardık, sağ, sol, dinci, kürt, laz, çerkez, abaza (anasından vatansever doğmuş vatansever hakiciklerim dışında) herkesi vatan haini görürdük.
Sonra sıra durumdan vazife çıkarmaya gelirdi. :)
Sokaktaki sakallı komünistten, takke giyen amcadan vatanı kurtarmanın yollarını arardık.
Fakat unuturduk bu kitabı yazanların içinde en azılı vatan hainlerinin olabileceğini.
Tank modernizasyon ihalesinin neden israile piyasa fiyatının beş katına koşulsuz verildiğini düşünemzedik...
Şimdi ben yazarım; aklımla kaderimi yazarım diyenler onların attıkları oltaların ucunda söyleşiler yapmaktalar...
Gücü elinde tutana bak sen!
Yükselenyıldız
Aslında bizimkisi yazma hevesinden başka birşey değil. Arkası-galası-dayısı olanlar gapmış medyanın her dalında köşebaşlarını. İpotekli kalemleriyle oyununun içindeki oyunlardaki oyuncular, o kalemşörlere güttüyor sürüyü.
İşin farkındayık da, farkında değilmişik gibi görükek galik...
Saygı öncelikli sevgiler gönderiyorum.
Güzel dileğinize yürekten katılıyorum..Ve bir şeylerin değişeceğine inanıyorum. Foucault'un sarkacı hiç durmaz ve girilen her karanlık tünelin bir çıkışı vardır. Doğu Anadolu sözüdür; keser döner sap döner, gün gelir hesap döner...Saygı ve sevgilerimle....
Yükselenyıldız
Saygılar.
Yükselenyıldız
Kurtoviç'e aşağıda yorumuna cevap verdim. Zamanınız varsa...
Saygı öncelikli sevgiler.
Yükselenyıldız
Aynı cevap.
Saygı öncelikli sevgiler.
Sıraladığınız kafaların değişebileceğini "düşünmek" ...
İran'da "Devrim" den sonra,Halkın Mücahitleri'ni,sosyalistleri,demokratları;
Tankların,vinçlerin üzerinde "onar,yirmişer" astıktan sonra,en liberal! aydınların dahi hapis/iltica tercihine zorlanmalarından sonra...
Toplumun bütün örgütleri,direnci kırıldıktan ve nefes borusu kesildikten sonra, çok masum! bir
referandum yaptılar; "Şeriat'la yönetilmek istiyormusunuz?
Referandum kampanyalarında bu masum soruyu;"Müslüman mısınız,değil misiniz?" ile ajite ettiler.
Sonuçta,o kafalar değişmedi,koca bir ulus/toplum/ülke değişti.
O kafalar değişmez Yüksel bey.O kafaların hedefi hepimizi değiştirmek/benzetmek/dönüştürmek/"RAM" etmek.
Tezgahlanan referandumda; Evrensel hukukkun değişmez ilkesi olan "Yasama,Yürütme ve Yargı"nın birbirinden bağımsız,
ayrı yürüyen erkler olma zorunluluğu,hukukun üstünlüğünü değil...
Yargıyı ele geçirme hedeflerini,"Hakimiyet Milletin Olsun mu/Olmasın mı!" kandırmacasıyla ajite edecekler.
Ben değişmeyeceğim.
İnanın onlar da değişmeyecek...
Varolun hep.Selam,saygı.
Yükselenyıldız
Ben, bu konuların detaylarını artık yazamaz oldum. Zaten bir yazdığımı bir daha yazamama, daha doğrusu aynı fikir ve düşünceleri yineleyememe gibi bir beceriksizliğim var. Bundan fikir ve düşüncelerimin arkasında durmadığım anlamı çıkmamalı. Kullandığım bir cümleyi tekrar kullanamıyorum.
Siyonizm dünyada bilinçsiz kafalarda iyi tuttu. Tutmadığı tek yer, doğduğu yer.
Arap dünyası bi avuç İsrailoğulları'nın hakından gelemediler.
"-Silahlanmaya hayır!"
"-Savaşlara hayır!"
"-Askerliğe hayır!" diyen kafalar dünyada çoğaldı.
İyi de;
ON EMİR'i okusalar bu kafalar, Yerküre'de savaşın asla bitmeyeceğini sanırım kavrarlar.
"-Sen üstün bir ırksın! Diğer ırklar senin kölen olacak!"
Yerküre'nin büyük yerleşim merkezlerinde;
Londra, Waschington, Berlin, Paris'te,
"- Türk Ordusu derhal Kıbrıs'tan çekilsin!" diyen, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmakla kalmayıp, TÜRK olan kafaları görürsek, sanırım milletlerdeki yozlaşmayı değerlendirebiliriz.
Bakmayın sizin benim mizah yazılarıma, şuna, buna. Bu konulara girersem eninde-sonunda başım belaya girecektir. Bu yazıyı ben, Cumhurbaşkanımıza da, Başbakanımıza da gönderdim. Değerlendirip cevap yazanlar kalem müdürleri oldu, biliyorum.
Türkiye ve yerküre siyasetinde söz sahibi olanlardan arkam-kalem yok ki bu yaştan sonra 'çayı boylayayım. Ve devletimi karalayıp bir yerlere ulaşmayı da şerefsizlik sayarım. Ulaşanlar, acaba trilyonluk evleri içerisinde ne zamana kadar iç huzuruyla yaşayacaklar, yaşıyorlar?
Bilmem anlatabildim mi?
Saygı öncelikli sevgiler.
manadan çok maddeye önem verenlerin
...kafalarının değişmesi, gelecek günlerin her anının tüm dünyada sağlık, mutluluk ve barış içerisinde sürmesi dileğiyle saygı öncelikli sevgilerimi sunarım.
Yüksel ÖNAÇAN
ayni dilekler benden de.
insallah gerceklesir bu dilekler belki de hersey buna bagli.
yüreginize saglik
sonsuz saygimla
Yükselenyıldız
Aynı cevap.
Saygı öncelikli sevgiler.
- T.C.’ne düşman devletlerin finansmanıyla kitap yazıp, film yapanların,
Ah o Lobiler ah...Kimlere gidiyor Nobeller..!!!!
Saygılarımla
Yükselenyıldız
Aynı cevap.
Saygı öncelikli sevgiler.
Volkan Konak
Kuzeyin oğlu, nasıl bir aşkla yüreğimde, elinin tersiyle itti milyon dolarları ABD.sermayesi bir firmanın reklam teklifine.
Nasıl öfkeliyim, benim paramla alınan uçakla, bilmem kimin düğününe gidenlere.
Eş:)Hülya tarafından 4/16/2010 11:19:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yükselenyıldız
Sanırım arkadaşlar, yorumları da okuyacaklardır.
Yükselenyıldız
Aynı cevap.
Saygı öncelikli sevgiler.
Saygı öncelikli sevgiyi ben size yürekten sunarım Yüksl bey;
yarası olaların yarası öyle kalın bir yağar bağlamışki,gocunmaz hocam.Bu gece üst üste iki güzel yazı okudum sizden.Ustaya yorum yapamam,sadece beğenilerimi sunabilirm o kadar.
Düşünen beyniniz,yazan kaleminiz dert görmesin.Hislerime tercüman olmuşsunuz.
selam, saygı ve sevgiler...
Yükselenyıldız
Aynı cevap.
Saygı öncelikli sevgiler.