- 1660 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
Aşık Olacağım Aşıkkkk!
Arkadaşım Aysu, sarışın, balıketli, güzel bir bayan. Yalnız bir sorunu var. Pardon! Bir değil; iki sorunu var. İyi bir işi, iyi bir maaşı olmasına rağmen, hesapsız harcamaları yüzünden, kredi kartlarını bir türlü sıfırlayamadı. Bırakın sıfırlamayı, sürekli artırarak borçlanmasına devam etti.
Borçlarını ödemek için, yeni krediler çekti. Anlayacağınız, Aysu şu an, borç batağına batmış durumda. Bu bir! Gelelim ikinci sorununa. Otuz beş yaşında olmasına rağmen, hiç evlenmedi. Hiç âşık olmadı. Âşık olmayı çok istiyor; fakat bu işler öyle isteyince şıp diye olmuyor ki. Bir arkadaşı, arkadaşıma, şöyle bir çözüm önermiş.
‘‘Evinin giriş kapısını açacaksın. Tam üç kez; hoş geldin melek. Hoş geldin melek. Hoş geldin melek diyerek, aşk ve bereket Meleğini içeri alacaksın. Melek senin evinde, üç gün misafir olarak kalacak. Bu süre zarfında, çok fazla gürültü patırtı yapıp, meleği ürkütüp kaçırmayacaksın. Üç gün sonra, yine kapıyı açacaksın. Yine üç kez, güle güle melek. Güle güle melek. Güle güle melek diyeceksin. Çok kısa sürede, hem âşık olacaksın, hem de zengin.’’
Bu fikir, arkadaşımın hoşuna gitmiş ve söylenenleri yapmış; ufak bir ayrıntıyla… Evi birinci katta olduğu için, meleği giriş kapısı yerine, arka taraftaki mutfak kapısından içeri almış.
Gerekçesi, ‘yoldan geçen insanlar, benim kendi kendime konuştuğumu görürlerse, bu kız yalnızlıktan kafayı yemiş.’ Demelerinden korkuyormuş.
Eh bakalım; melek mutfak kapısından girmeye razı olduysa, üç gün sonra, arkadaşım bana uğurlayacak. Heyhattt! Çekilin yoldan, melek bana geliyor! Pazar günü kimse bana gelmesin! Ben arkadaşım gibi yapmayacağım. Meleği güler yüzle giriş kapısında karşılayacağım. Hoş geldin melek! Hoş geldin melek! Hoş geldin melek deyip, içeri alacağım. İyi ağırlayacağım.
Pazar günü, yazı yazmayacağım! Hiçbir yazıyı okumayacağım! Yorum yapmayacağım!
Âşık olacağım aşıkkkk!
15/04/2010/ Emine/ Manisa
YORUMLAR
:))))
Çok merak ettim sonucu (!) Gerçekten merak ettim hani iyiyse siz de bana uğurlayın meleği diyeceğim ama bir ay geçmiş sanırım , hem öyle dertlerim de yok borcum vs. elhamdülillah bir kuruş borcum yok :))
Yazı akıcı hakikaten ve dediğim gibi okuru mutlu edip gönderen bir havası var bu odanın(sayfanın). Zaten neşeliydim şimdi daha iyiyim (ama ciddiyim sonucu merak ettim )...
Sevgiler.
Melek aylar önce gitti ama daha geri gelmedi
beşinçi kata gelirmi acaba
Bir mesaj varmıydı anlamadım
yoksa körü körünemi okuduk güzeldi......
.saygımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Puanım helal olsun sana...Aşık olmak gibisi var mı...İnsan,bütün kötü düşüncelerden arınıyor...Hem aşık olurkan de kimseye boyun eğme...Öyle 112 lere ihtiyacın yok...
Sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Yüreğinize sağlık çok beyenerek okudum akıcılık fevkalada güzeldi
KUTLARIM
Lakin aşk öylesine gel demekle birde beklemekle asla olmayacak bir durum
aşk önce insanın içine işlemeli sevgi adına herşeyiyle olmalı sonra duygusal olunmalı
birde gönül kapını sonuna kadar açacaksın mantıksal yaklaşmayacaksın ki korkun
olmasın
Ne diyelim hayırlısı allahtan aşk karşılık bulunca güzeldir
TIPKI GÜLÜN BÜLBÜLE OLAN SEVGİSİ GİBİ
Sevgi ve saygılarımla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Çok hoş bir yazıydı. Güldürdü, tebessüm ettirdi. Yani en çok ihtiyacımız olanı verdi bize.
O melekler her gün kapımızdalar aslında. Fakat galiba bizler onları buyur etmesini bilemiyoruz. Yukarılarda beyaz atlı prensleri, prensesleri ararken, yanı başımızda, bizden bir işaret bekleyen sevenlerimizi göremiyor gözlerimiz. Aslında onlar hepimizin yanı başımızdalar ve mutlaka varlar.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Muhteşemdi... bir yazı bu kadar mı zevkle okunur, inan güne iyi başladım sayende. Hele anlatımına bayıldım. Kutluyorum. Tebrikler....
AYSEL AKSÜMER tarafından 4/16/2010 8:21:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
:)
keyifli akıcı mink bir dokunuşa evasa düşler ekmek gibiydi...
tebirkler...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgili arkadaşım :) Yine döktürmüşsün . Ne diyeyim sana. Senin hayal dünyana, hayran olduğumu söylemiştim. Tebrik ediyorum. Sevgilerimle : )))))))))))
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Önce yorumlara baktım da güldüm.Bu aşk kelimesinden ne kadar da ürküp,onunla alay ediyorlar...Aşk,içimizde her an yaşamalı.Onunla kendimizi bütünleştirmeliyiz...Yok efendim,112 ye telefon ederim.Yok efendim,aşık olursan seni kaybederiz...Bu kişilerin kendilerine güvenleri yok demek ki...Millet,çatır çatır mafya filimleri seyretmekten aşık olmayı unutmuş da; cineyet işlemeye hevesli duruma gelmiş...
Hülasa içinde aşk kelimesi geçen bütün yazı ve şiirlere hastayım...Sizi takdir ettim efendim...
Puanım da tam...
Sevgilerimle Emine Hanım...Kısa ama harika bir yazıydı...İnşallah değerini bulur,yazınız.
Selamlar...
AŞKA SELAM tarafından 4/16/2010 3:07:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Âşık olacağım aşıkkkk!
Asigimm asikkkkkk .....
Insallah sen de ol herkes asik olsun.
Belki yeryüzünde kötülükler biter.
ASK BÜTÜN KÖTÜLÜKLERI YENER.
güzel bir yaziydi sevgili Emine
sonsuz sevgimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
hadi ya, essahtan mı aşık olacaksın Emineeeee :))))
bence olma, ağrımaz başını ağrıya sokar, sonrada biz o güzelim hikayelerini okuyamaz oluruz.)))
gel sen bu sevdadan vazgeç nolur! sen bizi sevdalandıracak yazı düşlerine aşık oooollll :)))
kafama takıldıbu aşık olma işi:))) pazartesiyi beklemekten başkada çare yok!
hadi hayırlısı bakalım... Dileğim, deli birine düşme aşk'ta :)))
selam olsun uzaklardan değerli kardeşim emine'mize...
AŞKA SELAM
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Hani, diyorum;
..bi üfürükçüye gitseniz.
Ya da biri 112'ye telefon etse...
Paylaşım için teşekkürler.
DONKİŞOT
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
İlahi Emine kardeş işin meleklere kaldıysa biraz zor. Aşk öyle vay giriş kapısı , vay mutfak kapısı dinlemez ki. Gireceği varsa bacadan bile girer. Sen farkında olmazsın bile. Güzel bir kurguydu. Tebrikler...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Tutarsa, haberimiz olsun ama? Çok keyifli bir anlatım dı. Kutluyorum.
Sevgiler.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
DILERIM ASIK OLURSUN,ASIK OLMAK GUZEL DE DAHA SONRA ACISINI CEKME ASKININ BIRLIKTELIGI SONUNA KADAR GITSIN YARIM KALMASIN DILERIM GUZEL GUNLER GONLUNE GORE OLSUN.SEVGIYE SEVGIYLE,ASKLA KAL.
Emine UYSAL (EMİNE45)
hoş samimi.....keyifli kurgu.......yazan kalem kendini kanıtlamış....ne diyelim.... inşallah inşallah...... sevgili kardeşim sen herkese öğrettin.... şimdi herkes kapıyı açıp hoş geldin hoş geldin diye görünmeyen kimseye konuşursa.....komşular 112 yi acilen aramasın....saygılar...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine'ciğim,inşallah gönlünün muradı olur, ne istersen Rabbimden iste, hazineleri geniş, sevgiyle öptüm, eğlenceli bir yazı yazmışsın, pazar günü kolay gelsin,saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...