- 1083 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SON BULUŞMA
Yarını bugünden karartan o simsiyah sözleriydi...
Uyumamıştı ikisi de tüm gece , geçmiş onlara çok şey hatırlatıyordu, anılarını ve hislerini yok etmek zor olacaktı ama böyleydi ya da öyle görmüştü Esmer kız .
Son buluşmadan saatler öncesi genç , düzeltebileceği çıkmaza kendini kaptırmak isterken Esmer kız ümitsizce dakikaları sayıyordu . Hıçkırıklarını kimse duymuyordu ama genç hissediyor ve onu daha çok istiyordu. Hafif esen rüzgar sabah saatlerine doğru alçalmış ve pes etmişti ,gün ışıyor gecenin sesi kendini insan ve taşıt seslerine bırakıyordu.Esmer kız da genç de sanki saatlerce uyumuşçasına biri balkonda diğeri odasında uyuya kaldıkları yerden heyecanla fırlamışlardı.Saat henüz erkendi ama artık içlerindeki karamsar hava onları ayakta tutmaya yetiyordu.
Genç umutlarını Esmer kıza bağladığını ve hayallerinin çok zor olduğunu biliyordu , dakikalar son buluşma zamanına doğru kağnı yavaşlığında ilerliyordu onlar için...
Artık son buluşmanın son hazırlıkları yapılmıştır iki genç de buluşma yerine önceden gelmiştir ... Ya sonrası ...
( İki ihtimal vardır onlar için , birinciyi yaşatmak istiyorsanız ikinci ihtimali okumayınız)
1 . Aşıklar son buluşma adını koydukları o zamanda gözlerini birbirlerinden alamazlar , hala aşıklardır ve genç savaşmaları konusunda ikna edecektir Esmer kızı , son buluşma onlar için bir başlangıç olacaktır . Daha önlerinde çok uzun ve meşakkatli yollar olacaktır ama Esmer kız ve genç aşklarına sahip çıkıp savaşacaklardır bir ömür boyu...
2. Genç , Esmer kızın elinde taşıdığı torbada anıları görecektir . Esmer kız ilişkilerinin daha fazla uzamasını istememiştir ve bitirmiştir , senelerce birikmiş anıları torbaya koymuştur Esmer kız . Esmer kız torbayı gence verirken eli son kez eline değmiştir ve o an ayrılık vaktinin sinyalleridir .
Esmer kız arkasına bile bakmadan gidecektir , genç ise sessizce izlemiştir giden sevgilisini ve kahrolmuştur . Elindeki anılarla ıssız bir yere gider bir uçurumun kenarında saatlerce bağırır Esmer kızı çağırır ama gelmeyecektir . Genç gözyaşlarını son kez silip kendini uçurumdan bırakmıştır aşkı uğruna anılarıyla terk etmiştir Esmer kızı . Haberi duyan Esmer kız hemen gence koşar ama gencin gazete parçalarına sarılmış kanlar içindeki bedenini görünce yıkılır kalır . Tam o sırada gencin elinden kanlı bir kağıt parçası düşer , Esmer kız kağıdı açar ve gence ait son kağıt parçasında şu not yazar :
’’Bir nefes daha alamam sensiz ,
Silemem anılarımızı değiştiremem kaderimi,
Sen yoksan bana ölüm açar kollarını sevgilim
Hoşça kal Esmerim...’’
YORUMLAR
Diyecek bir şey bulamıyorum insan yaşamadan anlamazya heralde ben 1. ihtimalin olmasını(tabi cinsler yer değiştirildiğinde düşünülürse)isterdim kalbimden ama şuanki durumum ve aklım 2. ihtimalin sinyalini veriyor olmalı lanet olsun ki 2. ihtimale doğru sürükleniyorum ne yazık ki...saygılar...