- 511 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayal edelim de
hani şöyle biri olsa seni sen olarak kabul etmiş, kendileştirmeye çalışmayan, varlığını varlığınca almış ve varlığını varlığınca özümleyebildiğin, ona uydurmasyon film çevirme ihtiyacı duymadığın, onu rahatsız eder diye sözünü tavrını çekinmediğin, hatta onunla ve onda rahatsızlık kelimesini naylona sarıp uzaya fırlattığın biri...
aslında herkesin böylesi biri hep civarındadır; ama hayal ettiğinin içini boşaltıp dışına sürdüğü sertleştirici ile onu var etmeye ve dikeltmeye çalıştığı içindir ki, yalan gerçeğin yerini dolduruyor yaşamlarda.
bize rağmen bize gaddarlık yapanların gaddarlıkları solumuza papatya, sağımıza orkide kokusu aslında. bizden yayılan koku burnumuzu sızlatmıyor; ama civarımızda soluk alamayanların bir yudum nefes için bize attıkları göbecikleri ve şaklabanlıklarını görmemize mani olmuyor olmalı...
çünkü herkes birbirinin aynı...
göbek üstadı...
yapay, sahte ve hayal alemi mumya ustaları...
kendine şans vermelisin;
gerçek her zaman gerçektir...
yapay ve sahte hayaller kesmeyecektir.
sen neysen senin dibindekinde de üç aşağı beş yukarı olan odur. kim daha fazla dürüstse o yaşar; başka değil...
hayal edelim, edelim de; gerçeğin içine etmeyelim kısaca...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.