NEREDE BU AĞACIN TOPRAĞI
Bir işlem için Oğlumla birlikte halk otobüsüyle bankaya gittik her zaman gittiğimiz bir şube olmadığından ineceğimiz durağı biraz geçmişiz neyse, bizim burada on metre arayla kaldırımlarda ağaçlar var. Bu ağaçlardan bir tanesi de durağın 2-3 metre yakınında. Otobüsten indik 4-5 adım attım mı bilmiyorum, bir anda yere kapaklandım, basbayağı düştüm işte, hani bazen televizyonlarda görürüz ya, birisi uzun süredir yurtdışındadır memleket toprağı buram buram tüter burnunda ve hava limanına iner inmez yere kapanır ve toprağı öper..
Benim de yaptığım her ne kadar istem dışı olsa da bu hareketin aynı.
Allahtan sadece iki dizim parçalandı, kafa kol şimdilik sağlam.
Nasıl düştüğüme gelince görünmez kaza işte, ağacın dibindeki toprağı 20 cm kadar boşaltmışlar ve çukur meydana gelmiş, bende dümdüz yol diye tedbirsiz davranmışım…
........Sonuç parçalanmış iki diz kapağı.
........Yahu bu ağacın toprağını kim çaldı.
........ Heyyy… Toprağı götürenler!!!!!!
........ Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın emi.
Hatice AK
Mayıs-2008
YORUMLAR
Sana bir özür borcum var Ya Önce şunu diyeyim Ben insanların sizli bizli konuşmalarına ya nasıl anlatsam
Özel olan bir yerde hep bir sıkılma vardır inancımca hata yapmakdan korkulan yerde hep hata yapılır
Zaten duruşta hata vardır Hani arabanın motorunu sıkıştırmak gibi insan kendini sıkar bu canda bizde emanetki
Hep bir şeyler gizlenir açık olanın gizlenecek nesi olurki de şimdi Ne diyecekdim ....
Seni diyorum alınırsan senleri hep siz olarak anla
Seni köyde kendini geliştirmiş bir köylü kızı olarak hayal ettim Jeton sonradan düştü
O denizi bilmez Bende bilmem Canımın içi ....Bu kadar herşeyi bilen kendi kendine geliştiren köylü kızımı olur dedim
Hemde köyde ben öyle hayal etmişdim...... Ha yalnız ben gene öyle hayal edicem....
O şiir tam bir samimiyet kokuyor bunları neden yazdım içimde ukte kalacakdı yoksa.....saygılar sunuyorum
Her şeyiniz usta işi ermiş meyve gibiler
haticeak
Samimiyetiniz için teşekkür ederim...
Saygılarımla.
hani bazen televizyonlarda görürüz ya, birisi uzun süredir yurtdışındadır memleket toprağı buram buram tüter burnunda ve hava limanına iner inmez yere kapanır ve toprağı öper..
Benim de yaptığım her ne kadar istem dışı olsa da bu hareketin aynı.
HATİCE HANIM ;
ÖNCELİKLE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM..ANLATIM O KADAR YALIN VE GÜÇLÜ Kİ SANKİ OLAYI BİREBİR YAŞADIM..ASLINDA VERİLECEK ÇOK ÖRNEK VARDA ...BEN DAHA ÇOK DA KALDIRIM ÜZERİNDE DUYARSIZCA ,SAYGISIZCA SÖZÜM ONA SOHBT EDENLERE, MEMLEKET KURTARANLARA ÇOK KIZARIM..YA BİR MÜSADE EDİN NE OLUR ...BEYNİNİZLE HAREKET EDEMİYORSANIZ BİLE ,EĞİTİLMİŞ BİR CANLININ OLUMLU BİR DAVRANIŞI OLARAK SERGİLE HA NE OLUR..NE MÜMKÜN...GEÇECEK YER BULAMAZSINIZ VE MAHARETİNİZLE BERABER METENETİNİZİ KULLANMAK VE KORUMAK ZORUNDA KALIRSINIZ..HATTA BİRDE GÖZÜNÜZÜN İÇİNE BAKAR VE GÖRÜRLERDE ...FAKAT ...YİNEDE ERDEM VE NEZAKET ADINA BİR ÇABA SARF ETMEZLER ...?..!...DİLİM VARMIYOR..ONUN İÇİN MALESEF ÜLKEMİZDE İNSAN HER ŞEYDEN SONRA GELDİĞİ İÇİN SİZİN MADDİ MANEVİ YARALARINIZ KİMİN UMURUNDA Kİ..DUA EDİN Kİ BİR LOGAR YADA YERALTI KABLOLARININ KULLANILDIĞI AÇIK BİR KAPAĞA RASTLAYIPTA İÇERİ DÜŞMEDİNİZ..İŞTE BUNUN İÇİN DERLERYA "beterin beteri var.."DİYE..HAK ARAMA YADA SAVUNMA ADINA SİZİN İSTEDİĞİNİZ KADAR AKLINIZ YETSİN YOLUNU YORDAMINI BİLİN NE FARKEDECEK Kİ..ALDIĞINIZ HASAR YANINIZA KAR KALACAK VE DAHA KÖTÜSÜ OLABİLİRDİ DEMEKLE KALACAKSINIZ..DAHA DOĞRUSU HEPİMİZİN YAPTIĞI ŞEY BU DEĞİL Mİ..NEYSE YAZIDAN ÇOK YORUM YAPTIK..TEKRAR GEÇMİŞ OLDSUN DİYOR ,İNŞALLAH HERKES BULUNDUĞU KONUMDAKİ SORUMLULUĞUN TOPLUMSAL BİR BOYUTU OLDUĞUNU DA BÖYLECE GÖRMÜŞ VE KENDİ ÇAPINDA YAPILMAMASI GEREKEN YANLIŞLARA DÜŞÜLMEZ.."bin nasihattan bir müsübet yeğdir.." MİSALİ..