- 672 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YÜZYILIN PLANI
Yüzyilin plani yani büyük oyundan bahsediyorum. Önümüzdeki yüzyilin cografyasi nin nasil degisecegi haritalarin nasil degistirilmeye calisildiginin mücadelesi, dünyanin merkezinde olan bir ülke türkiyenin hangi oyunlara maruz kaldigi üzerinde ne gibi planlar yapildigi bir ortam . dünyada süper güc denilen emperyalistlerin oyunlari. petrol yani siyah altin ugruna neler yapildigini görüyoruz .petrlün ömrü dünyada 50 yil oldugunu düsünürsek dünyaya alternatif enerji ihtiyaci vardir buda olan cografyalarda olacak oyunlari günyüzüne cikarmaktadir.Büyük ortadogu projesi denilen bir oyun oynanmakta nedir bu oyun bu oyunun hedefi türkiye cumhuriyetidir, adim adim yaklasmakta olan bir tehlike kapimizda irak iran derken esas olan türkiye cumhuriyetidir bu cografya dünyaya hükmetmek icin olmazsa olmazdir .Alternatif enerjiden bahsettim nedir bu yeni güc petrolün yerini alacak sihirli madde BOR MINARELLERI türkiyede dünya rezervlerinin % 70 i bulunmakta amerikada ise %13 önümüzdeki zamanda olan ihtiyaci karsilayamamaktadir emperyalistler icin hedef belli .BOR teknolojisi bu emperyalistlerin elinde mevcut olmasina ragmen gün isigina cikarilmamaktadir haberdar olunmasin diye kendi teknolojimizi gelistirme yerine hazir minarelleri satmayi yegliyoruz ve bu malzemeden yapilan ürünleri kat kat fazlasiyla geri aliyoruz ondan sonrada ihracat ve ithalat acigindan söz ediyoruz .Yanlis bizdemi yoksa emperyalistlerde mi ?
Hakkini korumayan yasayamaz ülke birsekilde elden alinmaya calisiyor kurtulus savasi zamaninda fransizi italyani ingilizi yle mücadele ettik kurtulmak icin kurtulduk da agir bedeller vererek ve simdide bu emperyalistlerin kulübüne girmek icin kapida yalvariyoruz . bu bize yakismiyor atalarimiz görselerdi yüzümüze tükürürlerdi. Türk insani olarak herseyi cabuk unutuyoruz ve cikarimizi kollamiyoruz .Türk insani gururludur gururlu insan borcla yasamamalidir türkiyenin borcu toplam 200 milyar dolardir bir türlü ayaga kaldirilmiyor . altinda yatan zenginligin farkinda olamlidir yani bor minarelleri 50 yil sonra amerikadaki rezerv son bulacaktir türkiye de ise 300 yillik bir rezerv var simdi daha iyi belli oluyordur herhalde ortadogu projesi...
toplam maden degeri islenip satildigi takdirde 6 ila 7 trilyon dolardir degeri yanlis söylemedim trilyon dolar .dünyaya hükmetmenin üzerinde yasiyoruz ama farkinda degiliz.
insallah bunlarin bilinerek daha iyi degerlendirilmesini umuyorum gelecek nesiller daha rahat huzurlu yasasin türklügün adini daha iyi temsil edebilsinler atalarin yüzünü mahcup etmesinler sehitlerin kemikleri sizlamasin
VATANIM VAROLSUN
BAYRAGIM VAROLSUN
MILLETIM VAROLSUN: