ADI SEVDAYSA...
Ne bir seher vaktini bekler oldu ömrüm,Ne de vuslatlardan korkar oldu...Şimdi kar yağmış,güneş batmış ne farkader...Hayat zaten beni yeterince perişan eder...
Birgün delikanlının birine takıldı yüreğim,dinmedi hiçbir zaman sevdası,ne içimde tükendi ne de hayatımda...Sevda dedim sevmek koydum adını..Her gördüğümde içim giderdi uzaktan uzağa...Bir bakışı vardı ki dünyaya bedel...
..........Gençti,yüreğimde hasretti,sevdamdı,acımdı,tatlımdı kısacası herşeyimdi ve herşeyim oldu!
..........İşte geldi çattı o an yanımda yakınımda olmaya ilk adım bir sevgi tohumu,yeşermeye hazırlanan bi fidan misali..".Ahhhh Ahhh nerede o eski sevdalar"
sözünden kalma birşeyler anımsatan bir yürek karşımda...Neymiş,nasılmış,nasıl severmiş...Herşey ağzından çıkan tek kelimedeydi..."seni seviyorum"belkide bunu diyebilmekti,zamane gençlerine inat,hayata inat,yeniliklere inat bunu yürekten diyebilmekti....
........Herşeyin bir başlangıcı vardır derler ya sonu,sonu da varmıydı bu sevdanın?...Hayır olamaz, olmaz,olmamalı ve OLMADI...Evet bu sevdanın sonu olmadı...
Bir ömür yeter miydi ki sevdanın tükenmesine, yok yok ne yetecek kısacık ömür denen...
Sığdıramamlı içine insan severken,özlerken kıskanmalı inceden inceden,kalbi çıkmalı yerinden her bakışında...Adı sevda olmalı en yürek yakanından...Hasret kaldığında ağlatmalı yas tutturmalı geceye gündüze sevdası,yürekten olmalı hıçkırıkları,yanmalı kalp en derinden adı hasretse sevdanın...Avunmak hele ki yokluğunda avunmak yetmemeli gözleri için...Sıcaksa da üşümeli yokluğunda sevdanın,elleri ayakları dolanmalı birbirine sımsıkı sarıldığında,baktığında gözleri yakmalı vücudun ennn derinliklerini...Sevda adı gibi hakikaten sevmektir...Bittiyse herşey bitmiştir,en önemlisi bir insanı varlığında da yokluğunda da sevmektir...
Mevsimdedir sevda kış gibi soğuk olursun,yaz misali ısıtır sevdiğin seviyorsa...Bazen düşüncelerin en derinine dalarsın tutup çıkarmalı yarr dediğin..Aşk dediğin,sevda dediğin vermeli hayatını her pahasına...
Eğer adı sevdaysa bir bakışıyla yakmalı,birkez daha sevdirmeli kendini...
YORUMLAR
ADI SEVDAYSA AMA GERÇEK SEVDAYSA DEĞİLMİ
ACI BİR HAYAT HİKAYESİ GİBİ OKURKEN HÜZÜNLÜYDÜ