ÖNEMLİ YAZILAR 2
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
......................................
YORUMLAR
Alay etme hastalığına düşen ya da tutulan kimseler, kendilerini dev aynasında erişilmez, ulaşılmaz heybette gören birer piredirler. Kendileri hiçbir zaman kendilerini gördükleri ya da görmek istedikleri kadar büyük olmamışlardır, olamamışlardır.
Alay etmeyi alışkanlık haline getirerek muhataplarında geçici de olsa bir rahatsızlık, hoşnutsuzluk meydana getirenlerdeki sıkıntı; iğreti, çirkin ya da kinayeli sözlerle saldırdıkları ve rahatsızlık oluşturdukları kişilerden daha fazla olmuştur her zaman.
İMZALIYORUM BU ŞİİRDEKİ YAZILANALRI.
AYNEN KATILIYORUM YAZILANLARA.
YÜREKETN TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM SAYIN YAZARA.
TEBRİKLER.
KENDINE YAPILMASINI ISTEMEDIGIN BIRSEYI BASKASINA YAPMA BU SOZ GUZEL BIR SOZDUR VE SANIRIM BU YAZIYA UYGUN DUSER,
KARSINDAKINE SAKA YAPAR,ALAY EDER,KUCUK GORURSEN,KENDINE YAPILINCA DA HOSGORECEKSIN,DEMELIYIZ ALAY ETMEK DALGA GECMEK SAKA ILE KARSIK DALGA GECMEK,KARINDAKINA SAYGISIZLIK.BIRDE SAKAYLA KARISTIRILIYOR SAKA YAPTIGINI
SANIYOR ALAY ETMEK BASKA SEY.SAKA YAPMAK BASKA SEY.SAKAYI HOSGORUR
VE ANLARSINIZ AMA DOZAJINDA OLANI,SAKANIN DA SINIRI VAR VE ASILDIGINDA
TEHlikeLI SAKALAR DA KARSINDAKINI OLUME BILE GOTURUR.HERSEYIN SINIRI VE
DOSAJINI BILMEK GEREKIR.SINIRLAR ASILDIGINDA HERSEYIN TADI KACAR VE
BASKA SEYE DONER,UZUCU OLAYALAR BILE YASANIR.
( yasaklıyım sana ) tarafından 4/15/2010 4:00:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Biraz da alay edilmekten korktukları için alay ederler. Alay edenlere dikkat edince bariz bir olumsuz özelliği vardır. Kimse o noktayı görmesin yada alay etmesin diye başlarlar başkaları ile alaya. Belki de kimse alay etmeyecektir ama içinde olan eksikliği kapama telaşıdır onu alaya sürükleyen. Acı çeken insanlardır başkalarına saldıranlar. Ne yazık ki bunu engellemek çok zor. Öyle insanlara Allah'tan şifa diliyorum. İyi geceler.
Hem de öyle güzel anlatmışsınız ki; eklenecek her kelime fuzuli olur bence.
Tebrikler, teşekkürler.
Şayet mazlum bir kulu almış isen alaya.
Mevla kaldırır seni birgün bitmez halaya.
Terlediğin yetmezmiş gibi bir de ardından
Birazcık kavrulursun tam düşmeden helaya.
(Kederli)
hilalpinar
Mevla kaldırır seni birgün bitmez halaya.
Terlediğin yetmezmiş gibi bir de ardından
Birazcık kavrulursun tam düşmeden helaya.
MÜTHİŞSİNİZ.
ENFESTİ DÖRTLÜKK.
YÜREĞİNİZ VAR OLSUN.
SELAMLAR.
Sebepleri anlamak, sebeplerin sebeplerini doğru algılamak, anlaşılmanın ve anlaşılmaz hadiseleri anlamanın işaretidir.
Alaycı kişiler ne bir işaret bırakır, ne de bir işareti doğru algılayıp doğru değerlendirir.
Bu tip kişiler; günlük yaşar, anlık düşünür, saniyelik konuşurlar. Konuşmaları cümlelerden değil kelimelerden ibarettir. Bir kelime ile ya da bilemedin iki kelimeden oluşan bir kelime grubuyla adeta huzursuzluk üreten kocaman bir bataklık görüntüsü verirler. Bataklığı bilmek kolay, kurutmak zordur.
Alaycılık bir bataklıktır.
Ne bu batağa düşelim. Ne de bu bataklığın benzeri olalım.
Alay etmek de alay konusu olmak da bize göre değil.
Bilmem anlatabildim mi?
bu faydalı yazınızdan dolayı yüreğinize bir yyürek dolusu teşekkürlerimi ilikliyorum Fazıl Kul Bey.
önemli konulara dil oluyor, anlaaycağımız şekilde anlatmayı biliyorsunuz.
tebriklerim var bu güzel yazınızdan dolayı size.