- 885 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SU BİLE DEĞİŞİYOR!?
Hani güzel bir söz var “Güzel gören güzel düşünür, güzel düşünen hayattan lezzet alır. “Ya da Marshall Town un güzel bir sözünde ”Kapalı bir kafa, kapalı bir oda gibi çabuk havasızlaşır” dediği gibi bir yapıda olmak…
Değişmeyen tekşey değişimdir. İnsanın mayası da sevgidir. Düşünelim bir kere sevgi, ilgi hangimizin hoşuna gitmez. Bakın yakın bir zamanda yapılan bu değerlerimizle ilgili mucizevi bir deneyi paylaşayım sizlerle.
Japon bilim adamı Dr Masaru Emoto’nun araştırmasına göre sevgi sözleri ve klasik müzik su kristallerini güzelleştiriyor. Kötü sözler ve sesler kristalin yapısını bozuyor. Dr Masaru Emoto adlı Japon araştırmacı insan vücudunun ve yerkürenin %70 inden fazlasını kaplayan suyun moleküler yapısının insanların düşünce ve sözlerinden, dinledikleri müzikten etkilendiğini belirledi. Tokyo da bulunan HADO Enstitüsü nün internet sitesinde yer alan habere göre insanların hayat kalitesi vücutlarında ve yerküredeki suyun kalitesiyle bağlantılı. . Dr Masaru Emoto hayata geçirilen pozitif düşüncelerin sayesinde insanın vücudunda yer alan suyun kişiyi mutlu ettiğini bildirdi.Araştırmaya göre müzik terapisinin son zamanlarda popüler olmasıyla birlikte Dr Masaru Emoto müziğin suyun yapısı üzerindeki etkilerini görmeye karar verdi. İki müzik hoparlörü arasına birkaç saatliğine distile su (saf sudur. mikrobiyolojik ve kimyasal analizlerde kullanılır. Piset ile beraber kullanılır.) koyarak suyun donduktan sonraki kristal formlarını fotoğrafladı. Aynı tip su kristallerine önce Bethoven in pastoral müziğini dinleten Dr Masaru Emoto, su kristalinin çok güzel şekillendiğini, Bach ın “Air for String” parçası dinletilen su kristallerinin nispeten düzgün olduğunu, Havy Metal müzik dinletilen su kristallerinin ise tamamen şekilsiz ve dağınık olduğunu fotoğraflarla tespit etti. Bu çalışmayla düşüncelerin ve kelimelerin su kristallerinin formasyonları üzerindeki etkisini belirleyen Dr Masaru Emoto, bazı sevgi ve nefret kelimelerini kasete kaydederek cam şişelere gece boyunca dinletti. Bu deneyde sevgi, takdir ve teşekkür sözleri dinletilen şişelerdeki su kristallerinin çok simetrik ve güzel, kin ve nefret sesleri dinletilen kristallerinse tanınamayacak kadar dağınık olduğu belgelendi.
Dr.Masaru Emoto 1943 yılında Japonya da doğdu uluslarası ilişkiler ağırlıklı olarak aldığı üniversite eğitiminden sonra ikinci bir üniversite eğitim aldı ve Alternatif Tıp Doktoru oldu. Su kristalleri fotoğraflarını ‘’Suyun Verdiği Mesajlar’’ isimli iki kitabında yayınladı ve bu kitaplar tüm dünyada 400 bin adet sattı.
Japon Bilim adamı . Dr Masaru Emoto, sitesinde yaptığı açıklamada “Kelimeler hayatın titreşimidir” Böylece güzel kelimeler, güzel hayat,çirkin kelimeler çirkin hayat meydana getirir.
Yani “Güzel gören güzel düşünür, güzel düşünen hayattan lezzet alır”
YORUMLAR
Çok hoş bir yazı okudum sayfanızda... Bu gün ekdiğim maydonoz, soğan, nane ve biberlerim geldi aklıma... Saksı bulamayınca yoğurt ve dondurma kaplarını alüminyum folyoyla kaplayıp, ekerken onlarla konuşmam'ın bir anlamı varmış demek ki, kafayı sıyırmamışım sevindim:)
Hayat pencereni açık tut ki, güzellikleri görüp ruhunu mest edesin...
Sevgilerimi gönderiyorum dost yüreğinize
''Değişmeyen tekşey değişimdir. İnsanın mayası da sevgidir. Düşünelim bir kere sevgi, ilgi hangimizin hoşuna gitmez''
HAYIRLI SABAHLAR ERGUN BEY YAZINIZI OKUDUM VE ÇOK MANTIKLI BİR KONUYA DEĞİNMİŞSSİNİZ VE VERMİŞ OLDUĞUNUZ ÖRNEKLERLEDE KANITLAMIŞSSINIZ TABİKİ HER İNSAN SEVMEK SEVİLMEK İLGİ İSTER ÖZELLİKLE AİİLE YAŞAMINDA EŞ EŞİNDEN SEVGİ SADAKAT SAYGI İSTER SİZİN YAZMIŞ OLDUĞUNUZ YAZINIZI YÜREKTEN KUTLARIM SAYGI VE SELAMLARIMLA