- 857 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKINDAN MUSTARİBİM...
"Şu sayfadan daha temizdi bizim sevgimiz...Bitanem,n’oldu bize,biz neden böyle olduk???Biliyorum ayrılmayı sende istemiyorsun.Acı çekmemi istemediğin için böyle söylüyorsun!Beni seviyorsun;ama nasıl bana "beni unut" diyorsun bebeğim?Benden ölümümü istiyorsun birtanem...Yüreğin acımıyor mu bana bu lafları söylerken?Kalbimin yarısı senindi,artık kalbim de yok!Sen çaldın onu,götürdün uzaklara.Nasıl elverdi vicdanın?Hiç mi canın yanmaz,hiç mi özlemezsin?Bu illete nasıl bulaştın sen bebeğim...Bana "bitanem deme"diyorsun,"artık sevme,unut "diyorsuniSöyle birtanem,hayatımın anlamı,nasıl unutayım ben seni?Bu yürek bu acıya nasıl dayansın!!!
Seni gelip geçmiş bi vaka olarak nasıl geçmişe gömeyim,söyle!Sen olmadan yok hayatımın anlamı.Bu can hiçbirşeye yaramaz senin sevgin olmayınca...Bunu bana yapma bebeğim...Hep ağlıyorum o günden beri.Kafayı yiyecek durumdayım.Kendimi öldürmek bile acımı hafifletmeyecek...Bu acıyı bana yüklemek sana da acı veriyor biliyorum;ama ben seninle acı çekmeye hazırım.Seninle çekeceksem acıyı,o bana hergün bayram gibi gelir...
Daha ne diyeyim ki ben sana?Kendimi mahvetmem çare olmayacak biliyorum.Bu değersiz can senin gözünde para eder mi bilmem...Ama ben sensiz asla yaşayamam birtanem...Bunu bana yapma,öldürme beni.Bana herşeyi söyle,hakaret et,ağzına geleni söyle;ama nolur "ayrılalım"deme!!!
Nasıl kıyabiliyorsun "hayatın"a?Nasıl acı çektiriyorsun biriciğine...Gözyaşlarıyla ıslanacak bu kağıt.Gün gelip evlendiğimde bile aklımda hep sen olacaksın,verdiğim değeri hak etmesen bile...İlk göz ağrım olarak kalacaksın gönlümdeBir tek sen olacaksın yüreğimde,bir seni seveceğim ölene dek,bir seni düşüneceğim..."
Senin için bak neler söylüyordum her zaman.Ama sen hep bana acı çektirmek istedin,bense gururumu bile ayaklar altına alıp sana yalvardım.Sana yazdığım mektubu okuyanlar ağladı,bi senin buz yüreğin çözülmedi,bi senin taş kalbin yumuşamadı...Senin yüzünden candan düştüm,mutlu musun şimidi başkalarıyla?
Bunca zaman güvendiğim insanlara senin yüzünden güvensizlik duygusu arz ettim.Beğendin mi yaptığını???
Şimdi git başkalarıyla eğlen!!!Beni de duygularıımı da rahat bırak artık!!!Görmek istemiyorum seni rüyalarımda,hatırlamak istemiyorum seninle geçen günleri...