- 3101 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ARABA YAZILARI
Bilmem hiç dikkatinizi çekti mi? Bu ne biçim soru ya. Dikkat çekmeyecek bir şey değil ki... Neden bahsediyorum sizce? Arabaların arkasına yazılan yazılardan. Yok, yok,kamyon arkasına yazılanlardan değil. Otomobillere yazılanlardan.
"BABAM SAĞOLSUN" Şimdi değerlendirelim bu yazıyı. Kardeşim eğer bu arabayı baban aldıysa sen ne işe yararsın. O zaman sen boş gezenin boş kalfasısın demektir bu. Sen emek verip almış olsaydın ; böyle bir yazıya gerek duymazdın. Bunun babana bir saygı ya da ödül olmadığını anlardın. Çünkü baban için en büyük ödül senin çalışıp çabalayıp iş güç sahibi olmandır. Bir de bu tip arabaların sürücüsü hep sağırdır. Çünkü dinlediği müziği herkes duymalı ve:" Adama bak, yabancı müzik dinliyor. Ne büyük adam!" demeli!!! Yahu kardeşim kıs sesini biraz sen duy yeter, ayıp ayıp...Kısamaz, çünkü beyni buna basmaz. Bu tip varlıkların bencilliği o kadar gelişmiştir ki dünyadaki diğer canlılar onlara hizmet için vardır sadece..."Kültür" onlar için yalnızca bir mantar çeşididir. Baban sağ olsun da sağır olmasın kardeşim.
Gelelim ikinci yazımıza"AYŞE, FATMA, KERİM/BUNLAR BENİM ESERİM" Özür dilerim sonunu ben ekledim, uyak olunca dayanamadım. Çocuk isimlerinin arabanın arkasına yazılması kısacası.Neden kardeşim? Bu görbenilik değil de nedir? Çocuklarınla böbürlenmek değil midir bu? Çocuğu olmayanları incitecek bir davranış değil midir? Allah bağışlasın çocuklarını. Git, evinde doya doya sev ama sevginle kimseyi üzme, rahatsız etme.Sonra en güzel sevgi gizli tutlan sevgi değil midir?
Varan üç:" O ŞİMDİ ASKER" Ne yapalım askerse kardeşim , bir tek senin çocuğun mu gidiyor askere(bazılarının gitmiyor ya). Gelir allah kısmet ettiyse. Sabırla beklemesini öğren.Senin yüzünden insanlar alfabeyi eksiltti haberin var mı?
-Alfabemizde kaç harf var?
-29
-Olmadı "O" şimdi akerde.Kıs, kıs, kıs..
Varan dört:"GÖZLERİNİNİN ESİRİYİM/ BANA BAKMA BEN DELİYİM"(yine dayanamadım, sonu yine bana ait) Güzel kardeşim, dünyada tek kadın o mu ya? Yüz vermiyorsa niye kölesi olup inim inim inliyorsun, arabanın arkasına bir kalp çizip içine de sevdiğin kadının adını yazıyorsun? Eğer seni seviyorsa zaten seninle olur. İstemiyorsa da sana anlayışlı olmak düşer. Neden kızcağızın adını arabanın arkasına yazıp da dünya aleme reklam ediyorsun.Yazık değil mi. Seni seveceği varsa sevmez vallahi...
Sevgili dostlar ben dört tanesini alabildim sadece. Eminim sizlerin de bildiği daha dünya kadar ilginç ve itici yazılar vardır. Ne diyelim, Allah ıslah eylesin.
Kalın sağlıcakla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.