- 954 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATA DAİR /1
Bize gerçeğin ancak bir kısmı açıklanmış,gelecek belirsiz bırakılmıştır.Böylece düşlerin gerçeği dönüştürülmesi şansı verilmiş,tek yönlü düşünce ve hareketlerden kurtularak iyi bir oyun çıkarmanın hazzı tattırılmıştır.
Önemli olan dümdüz yaşamaktan ziyade yaşamı bütüne ulaştırmak için nasıl yaşanması gerektiğidir.
Çevremizdekilere kendimizi davranışlarımızla yeterince anlatamamış olmamız,sesimizin duyulmadığı hissine kapılmamız bizi hayal kırıklığına uğratacak; ideallerimizde değişim rüzgarları estirirken bizim olmayan hareket ve özellikleri taklide yönelterek; kişisel özelliklerimizi manadan maddeye kaydıracaktır.Bu geçiş esnasında ve sonrasında kendimizi kayba uğramış,kısıtlanmış,aşırı korkuyla yüklenmiş hissederken kaynağı içimizde olan iyi ve kötünün çarpışması kendimizle aramızda ki mesafeyi de açacaktır.
Hangisi daha güvenli?
Amacımıza ulaşma da sık sık duraksamalarla giden uzun bir yolu seçmiş olmamız mı?Yoksa güvenli ama bağımlı hissetmemizi sağlayacak bir hareketi seçmiş olmamız mı?
En iyi hareketi saptamada birilerine bağımlı olmak yerine kendinizi geliştirip yeniden kurgulayın.Unutmayın ki her çiçek kendi şeklinde açar;renkleri,kokuları,biçimleri kendine özgüdür.
Çoğu zaman kendimizi geliştirme yönünde değişiklik yaptığımızda birilerinin buna tanıklık etmesini bekleriz.Oysa ki;bir şeylerin geçerliliğini ve içtenliğini başkalarına ıspatlama çabamız bizi çıkmaza sürükleyerek direncimizi kıracak,özgürlüğümüzü kısıtlayacaktır.
Bu durumda hesabımızı çok iyi kontrol etmemiz;kaynaklarımızı,iyiliklerimizi ve cömertliğimizi dikkatsizce etrafa saçmamızı önlerken;mevcut konumumuzu kaybetmeden kendimizi birarada tutma girişimimiz bizi zayıflatan temel görüşleri yavaş yavaş yok ederek benliğimizin kapılarını ardına dek açacak,kutsallığı bulma va anlama çabamız aynı anda ruhumuzun iki yönüylede uyum içinde olmamızı sağlayacaktır.
Düşüncelerimizin,hareketlerimizin ve ideallerimizin aynı noktada kesişmesi,herhanki bir kısıtlamaya gerek duymadan kişisel sınırlarımız içerisinde kendimizi geliştirmemiz huzur ve sükuneti de beraberinde getirecektir.
Artık hayatla ilişkimiz en mükemmel noktaya taşınmıştır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.