GİTTTTTTTT
Gidiyorum diyorsun, gitte giderken neden ağlıyorsun, neden sesin değişik, neden kızgınsın, neden bu sitem. Dilin gidiyorum diyor gözlerin, gönlün, için, neden gidiyorum diye sorular sormakta sürekli…
Ben, gitme, demiyorum… Git istediğin yere git… Giderken yüreğimi de götür öyle git… Ben yalnızlığıma alışkınım beni merak etme… Yeter ki yüreğim yanın da olsun… Ama gözlerin deki o buğulu bakışı bana bırak öyle git…
Son defa gel birlikte oturalım şu parkta bir hesap yapalım… Önce sana son kez o çok sevdiğin kırmızı şaraptan ikram edeyim… Sonra alacak vereceklerin hesabını yapalım.
Maddi bütün varlıklar senin hiçbir şey istemiyorum ben…
Gözlerini, saçlarını ve kokunu bana bırak… Korkma daha vereceğim çok şey var: sevgimi ve şefkatimde götür… Ama aşkımı bana bırak… Bakışlarımı da al götür belki de sana benim baktığım gibi hiç kimse bakmayacak hayatın boyunca…
Aşkımızdan geri kalan ne varsa al götür hepsi senin. Çünkü hiç kimse benim kadar sana âşık olmayabilir… Ama son defa o tenine bir defa daha dokunayım… Hiçbir zaman tadına doyamadığım dudaklarından son kez öpeyim. Öyle Git.
Şu akan gözyaşlarımı da al öyle git…
Arkandan gelirsem namerdim… Hesabını kitabını yap öyle git…
Bilmelisin ki hiçbir zaman gitmeyeceksin hep yanımda olacaksın gittiğini sanabilirsin nasıl istersen öyle yap…
Ne zaman olursa olsun, kaç yıl geçerse geçsin ruhunda bana dönme isteğin olduğu an bil ki o isteği bende hissediyorum. Gece, gündüz aç, tok, güzel, çirkin, genç, yaşlı, hiç fark etmez seni o yolcu ettiğim yerde ve o duygularla bekliyor olacağım…
Şimdi git istediğin yere git…
Gitt.Gitttttt.
Giderken yüreğimi de götür öyle git…