YORUMLAR
Neva Ney
Hani bazı cümleler vardır ya; insanı şu çekilmesi güç olan gezegende yaşama azmi aşılayan. İşte o tarzdan bir yazı olmuş. Madem mutluluk bize gelmiyor, bize kendi utopik dünyamızda mutluluğun tablosunu çizelim. O tablodaki manzaraları da, zihnimizle bu dünyaya taşıyalım. Belki bunu bir tek kendimiz görecektir ama en azından, yukarda da belirttiğim üzere, hayatı daha az çekilmez hale getirecektir..
Yazdığın bu mükemmel yazı için seni yürekten tebrik ediyorum..
Sevgi ve saygı ile..
Neva Ney
düşler hakkındaki yargılarınız gayet güzel...
düşler insanların gerçekleri kabul etmedikleri yerde, umut olurlar(n.k)
kelimelerin gücünü kaleminizde hissettiğiniz an düşlerinize şiirsel katıyorsunuz.
yüreğinize ve emeğinize sonsuz saygılarımı iletirken.. sizi canı gönülden tebrik ederek sayfanızdan ayrılıyorum..
saygımla ...
her şey gönlünüzce olsun.
Neva Ney
Rüya gibi bir anlatımınız var, aynı zamanda büyüleyici ben inanın çok etkilendim. Konu zaten başlı başına harika... Bir de yaş ilerledikçe hayallerinizdeki şeylerin çoğunu yaptığınızı farkediyorsunuz. Tabi yine varoluyor bazı hayaller ama daha farklı oluyor boyutu... En güzel hayaller dediğiniz gibi çocukken size katılıyorum.
Güzel paylaşımın için de çok teşekkürler. Tebrik ediyorum. Sevgilerimle...
Neva Ney
saygılarımla..
yazıyı okurken çocukluğuma gittim geldim hayallerimin izdüşümünü bugüne yansımasını izledim güzeldi yüreğinize sağlık bir şiirimin sonuna böyle bir cümle düşmüştüm paylaşmak isterim.
herkesin hayalleri vardır dostlar ama herkes hayallerinin peşinden gidecek kadar cesur değildir.hayalden uzaksan yaşamdan da uzak kalmışsındır çünkü en büyük gerçekler en küçük hayal tohumlarıyla yeşerebilir
Neva Ney
"düşlerinize sahip çıkın çünkü düleriniz içinizdeki hiç büyümeyen çocuktur; ilerdeki başarılarınızın ise taslağıdır"
(napoleon hill)