- 1395 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Kadın Deli Galiba...
Kertenkele:
ufff...hava çok sıcak ve de şu upuzun duvarın üstünde koşturup duruyorum kaç dakikadır ve de bitmedi gitti bahçe duvarı bi türlü...tam ineceğim işte onu gördüm..eğilmiş bana bakıyor.Pat durdum...o da durdu.Bana bakıyor ,resmen gözüme gözüme..ne varrrr.. ne varrr?korkuyorum senden ..ya bana bişi yaparsan ...yok yok burda açıkta durmak olmaz ..küreğin arkasına saklanayım..ala alaaaa bak yaaa ...daha da eğildi ..küreği de kenara çekti..bana bişiler diyor ..ufff ..bi dakkaaa..canım diyor bu kadın bana..sen nasıl güzelsin öyle de dedi..sen benim bahçemin kertenkelesisi misin de dedi...bu kadın deli galiba...ben koşmaya başladım işte yapabildiğim kadar..o da koştu koştu...sonra beni rahat bıraktı..evet evettt şimdi hatırladım..mutfağına giren sami abi kertenkelesi de aynı şeyi söylemişti..ona da canımm benimmm...deyip deyip konuşmuş..hiç te korkmamış..eline bir gazete parçası alıp onu da üstüne bir güzel yerleştirip bahçeye bırakmış mırıl mırıl güzel sözlerle...peki...anladım ben anladım..senden zarar gelmez bizim bahçenin sahibesi..hadi eywallah...
Sitenin köpeği:
Nasıl utanıyorum şimdi hem de nasıl ..sen ilk geldiğinde buraya ,evine bakmaya işte..ben havladım durdum sana..havhav da havhav...bana yaklaştın ..gel bakıyım buraya seni güzel şey ...beraber yaşıcaz ,beni sev ,bana alış dedin de nerden bilirdim bu kadar da yakın olacağımızı..hele geçen gün bana aldığın kocaman kemik var ya...ufff...iyi ki varsın ey çılgın kadın...beni sev diye nasıl da gelip bekliyorum kapında ...belki çıkarsın da bana bir tatlı söz söylersin diye ah bir bilsen...beni sevmek için dizlerinin üstünde sürünüp duruyorsun ya şu tozlu yollarda...ve bana söylediğin o güzel sözler..sen misin bizi koruyan hımm?sen misin bizim bekçimiz hımm?asil misin senn_?kibar mısın sennn?ve ben seni seviyorum sevgili yeni komşumuzzz.....
Yoldaki kirpi:
Tam gece karanlığı işte fırsat bu fırsat deyip de karşıya geçicem bıdıbıdı...pof..bir ışık üstümde ..pat kaldım yolun ortasında..ne ilerleyebiliyorum ne de arkaya kaçabiliyorum.....ezer mi acaba bu araba derken...durdu...acı bir fren...geceyarısı ne yapıyor bu kadın dışarda? evde otursana ...biz de normal doğa hayvanları olaraktan doğada yapmamız gerekenleri yapalım di mi ama?..bak yaaa..durdu bi de indi arabadan..allaım yaaa...kirpiii aaaaa şirinnnn şeyyy diyor ..bana diyor banaaa...ufff iyi de beni sevemezsin ki sen...çırpındı durdu ayakta en az 3 dakika dudağında bi sürü sevecen söz...neyse...gidiyor galiba..gözü de bende ya...bişi yapmadı bana..saolsun...bi de sevdi yaaa...hadi hoşçakal beyaz arabalı komik kadın...
Baykuş:
Siz, ey bu evin sahibesi bayan..siz gelmeden önce de ben burdaydım..ama var ya...ilk gece iyi korkuttum sizi...puhuuuuuuuuu diye bağıırınca sizin terastan ..eee biraz ürktünüz biliyorum..ertesi gece de yan komşudaydım..orda da epeyce bi bağırındım durdum...ama duydum da benimle ilgili konuşmalarınızı sonra..baykuş uğursuzluk getirir derler diye bu güzelim canlılara yapmadıklarını bırakmıyorlar dediniz durdunuz kıza kıza yandaki size benzeyen iyi bayana.....teşekkür ederim..tek yaptığım bu sesi çıkarıp diğer yenilesi şeylerin ortaya çıkmasını sağlamak başka bişi deil yani..doğa bu değil mi?amann ben de kime söylüyorum bunu..siz bizi biliyor sunuz zaten..teşekkür ederiz kendi adıma ve de diğer baykuş arkadaşlarım adına...teşekkür ederiz size ey yeni komşu....
Arı:
Ne biliym girdim işte bu ardiyeye bi yerden..üstüme üstüme gelme ..gelmeee..sakın ama sakın vurma bana elindeki terlikleee..lütfenn..aaa bana yardım ediyormuşşş...tamam hemen çıkıyorum hemen ..zorluk ta çıkarmıcam size ey gülen bayan..evet ben bir eşek arısıyım...ama bana bişi yapmayana ben de bişi yapmam ki zaten...saolunuz..hemen gittim ben.bye.
Blacky:
Nerden bulduysanız bu ismi bana..komiksiniz valla..diğer komşular bana karakız ya da bıdık diyor..ama sizin ki sanki daha hoş geliyor kulağa...siz gelmeden üç ay önce filan yerleştim buraya..sitenizin köpeği de bana iyi davrandı saolsun..ilk başta biraz bozuldu ama mamasından yiyince..neyse ki mama bol ..e siz de bişiler veriyorsunuz zaten..yeter bize yeterrrr..bi de kız arkadaşı olmuşum onun öyle diyorlar..hihi...bu arada şu mesafe olayını anlatmam lazım size..ama bana lütfen bozulmayın..bana çok çektirdi diğer insanlar..yanaşamıyorum size ve de diğerlerine ..üzgünüm...çok fazla travma geçirdim ben....itilmek, kovalanmak ve diğer hareketler işte hep canımı yakan ve de beni yabancılaştıran ..yavaş yavaş alışıyorum ama..dikkat ettiniz mi?aramızdaki mesafe sizin güzel sesinizle ve de güzel kelimelerinizle gittikçe azalıyor..yakın bir zamanda kucağınıza oturursam şaşmayın ama...sizi seviyoruz biz ..gerçekten......
Ev kedisi:
Beni kaç senedir yaşadığım yerden kopar al buraya dağ başına getir..hiç bilmediğim kokusuna alışık olmadığım bu eve yerleştir..eee tabi ki ilk günden yeni halınıza o kabahati işlerim..hiççç kızmayınız hiççç..bu bir tür protesto işte..siz değil misiniz herkese kediler yer değişikliği yapınca huzursuz olur diyen...eee böyle böyle alışıcaz işte...madem biz sizin ev kediniz oluyoruz..siz de bi zahmet bize daha fazla ilgi ve de şefkat gösteriniz..bişi daha var söylemeliyim..ilk gece ben herşeyden ürktükçe ve de sağa sola kaçamak kaçamak baktıkça bana tırsık demeniz hiç ama hiç te hoşuma gitmedi söyliyim yaniii......bi de şu tek gözlü sokak kedisine söyler misiniz kendisi hiç mi hiç ilgimi çekmiyor yanii...evet..sahibem kalkınız ve de bana mama veriniz....14 yaşıma geldim hala aynı hala aynı...illa da miyav da miyav demeliyiz...ama ben sizi seviyorum sahibemcimmm.....
Ben:
Mutluyum ben burda..doğada bu güzel canlılarla yaşamak harika birşey.....seviyorum ben de sizleri canlarım benimmm:)))
YORUMLAR
Oh; nihayet bi velîye rastladım.
Mutluluğunuz daim olsun.
Paylaşım için teşekkürler.
Bir de sevdiklerinizin arasına yem niyetine BÜYÜK HARFLERİ de serpiştirseydiniz, şahane bir yazı olacaktı.