- 1356 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BİZE KATİL DİYENLER?
Bize katil diyen ermenistn kendi nedir acaba? Bir gitsinde sorsun bakalım Kars’ta Erzurum’da yaşayan atalarımıza nenelerimze neler çektiklerini anlatsınlar.Diri diri binlerce müslüman Türk,Kürt,Çerkes i nasıl ermenilerin ahırlara doldurarak yaktıklarını anlatsınlar.Şimdi gelmişler yok neymiş Türkler bize soykırım yapı,yahu kardeşim vatan bizim mağdur olan bizim insanımız, rusya vemiş ermeni çetelerin eline silahı onlarda gelmiş silahsız halka saldırmış peki bune o zaman ? Biraz mantıklı olalım sen işgal altında bir milletsin birde içeriden ermeniler böyle birşey yapacak ne yapsaydı peki bizim insanımız ha ermeni geldi aman gelsin öldürsün mü diyecek, yok öyle şey o da saldıracak.Dünyada şu anda kabul edilmiş bir tane soykırım vardır o da alman nazilerin yahudilere karşı yaptığı, çünkü orda halk savunmasız ve silahsızdı.Eee 1915!te silahsız ve savunmasız olan ermeniler değil ki Türk,Kürt müslümanlar .Bunların tek derdi bize soykırımı kabul ettirip kaybettikleri toprakları yada tazminat almak. Valla biz 1915!te de bu toprakları kimseye bırakmadık şimdide hiç niyetimiz yok.Uzun lafın kısası asıl soykırım yapan ermenilerdir...
YORUMLAR
Kaleminiz güçlü olsun kardeşim. Ben bizzat ebem(Anneannem)den dinledim. Adana/Ceyhanın köylerini terk(Halk arasında kaç kaç derler) ettiklerinde, öldürecek insan bulamayan güruh, bizzat ebemgilin 12 körpeli ineklerini ahırda yakmışlar. 50 sandık arıları varmış onları da yakmışlar. Bu olay köydeki her ev için aynı olmuş. Tehcir olayı sadece ermeni vatandaşlar için olmamış, herşeyini kaybeden Türkler de göçe tabi olmuş. Dayatma ile bize kabul ettirmek istiyorlar. Tahiri bilmeğe de gerek yok. Gitsinler Karabağa baksınlar. 1000.000. insanın yaşadıklarının on katını bizim geçmişimiz de yaşamış. Türke kefeni bile layık görmezken, bizi Türkler öldürdü deyip yaygara yapıyorlar. Selam ve saygılar