- 1758 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BEYAZIT ÖZTÜRK
Şu Beyazıt Öztürk. Hepimizin bildiği "BEYAZ" yani. O her ne kadar "Eskişehir’liyim" desede inanmayın. O İstanbul’da dünyaya gelmiştir. Onun babası polis değil bir devlet dairesinde Şeftir. Basasının adı TALİ’ dir. Herkes ana ŞEF TALİ bey der.
Bizim ŞEF TALİ bey işini seven birisi.
Eşine der ki;
" Git çocuğun nüfus cüzdanını çıkart. Adınıda Yağmur anlamına gelen BARAN koy"
Gider kadıncağız nüfus memuruna. verir doğum raporunu.
Nüfus memuru sorar:
"Babasının adı?"
"ŞEF TALİ"
Şaşırır nüfüs memuru...
Peki siz kimsiniz?
" Ben KAYISIYIM"
(Aslında Beyazın "R" harflerini söyleyemeyişinin nedeni annesinden kaynaklanan bir kalıtımdır.)
"Peki hanım çocuğunuzun isminin ne olmasını istersiniz?"
"BAYAN"
Nüfus memuru şaşkın...
"Allah... Allah ne yapacağız şimdi?"
Kapıda bekleyen genç çocukları görür.
"Siz ne bekliyorsunuz burda?"
Çocuklar;
"Abi Beyazıt meydenında yine öğrenci eylemi vardı . Biz polisten kaçtık buraya sığındık. Memur kararını vermiştir.
Babası ŞEF TALİ, Anası KAYISI, çocukları erkek , adının BAYAN olmasını istiyorlar.
Hazırladığı nüfus cüzdanının isim hanesine "BEYAZIT" yazar annesine verir...
Bizim ki böyle BEYAZIT olmuştur işte...
YORUMLAR
Bedri Bey, siz güzel yazıyorsunuz. İnsanları güldürmeyi başarıyorsunuz. İnanın gülmeye çok ihtiyacımız var. Ben bunu yazılarımda başaramıyorum. Genellikle benim yazılar insanı ağlatıyor. Yazın ki, gülelim.
güzel bir yazıydı tebrikler... sevgi ve saygılarımla...
Bedri Tokul
"Kayısı" ha Komutanım...
Çok yaşa e mi?
Harikasın.
Kurgu mükemmel. Bunu Beyaz'a tez elden duyurmak lâzım ki; kelleler vurula :)
Tacettin Ağabeye can'ı gönülden katılıyorum. Kalem size yakışıyor. Lütfen biraz "Yazı"ya zaman ayırın.
Bu yazıdan haberi olsun, sizi programa bile çağırır.
Demedi demeyin.
Hürmetlerimle.
Bedri Tokul
cok guzel bizleri güldürdünüz rabbimde sizleri güldürsün :)) kaleminiz daim olsun....
Bedri Tokul
Çok hoştu inanın sabaha gülerek başladım sayenizde öncelikle onun için teşekkür ederim. Çok güzeldi hele kayısı kırk yıl düşünsem aklıma gelmez kayısı görünce artık sizin sözün gelir aklıma. Kutlarım. Saygılarımla...
Bedri Tokul
BEN KARISIYIM........diyemiyor.. R harfini söyleyemediği için KAYISIYIM....diyor....nereden bulursun.....ne kadar incelikler yakalarsın...neler düşünürsün....birazcık eğilsen birazcık bu yeteneğinin üstünde dursan....volkan olan yüreğinde patlamaya hazır mağmaları fışkırtacaksın.....yıllarca bastırdın durdun.....daha nereye kadar.....boş laf değildir....BİR KİŞİ EN BÜYÜK KÖTÜLÜĞÜ KENDİSİNE YAPARMIŞ.......Diyenleri sen ne...kadarda doğru çıkartıyorsun....hercai halini bu yönde günde yarım saat yazarak geçirsen....neler çıkacak senden neler...bir bilsen ...bir inansan....her yerde beni çok sevdiğini söyler yorumlarda bunu açık açık belirtirsin....beni uçup giden sözcüklerle değil bu sayfalarda yazarak göster......sen eline kalem al harfleri sırala....biz birşeyler görür bir şeyler yakalarız...viraneler ,içinde hiç bulunmayacak define sandığı gibisin...aç o sandığın kapağınıda.... bizler payımıza düşeni alalım....ben bedriyi seviyorum..... ama yazan BEDROSU..... daha çok seviyorum.....saygılarım sevgilerim yücedir yazdığın müddetçe.....