- 722 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
PARALI EĞİTİM İNTİHARA SÜRÜKLEDİ
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Güzel bir konuya temas etmişsiniz. Biz de kızım üniversiteyi kazanana kadar hep iki dershane parası ayırdık bütçemizden çünkü evlatlarımıza karşı manevi olduğu kadar maddi olarak da sorumluyuz. Biz çalışan anne ve babaydık da bir şekilde hallettik çünkü sırf dershaneyle kalmıyor ki, yol parası, harçlık okuldan sonra doğrudan dershaneye geçtikleri ise yemek parası da ayrıca takviye etmek gerekiyor. Ya böyle imkansızlıkları olanlar ne yapsın...Bence okulda iyi bir eğitim olmalı, dershaneler hiç olmamalı. Şimdi oğlum onuncu sınıf yine dershanede iki yıl daha göndereceğim. Dershanelerde kendi arasında bilmem kaç ayrılıyor U sistem, özel sınıflar, 18 kişilik sınıflar, bir de parayı çok bastırıp üç beş kişiyle eğitim verenler. Ne yazık her şey parayla dönüyor....
Kutluyorum güzel ve düşündürücü yazınız için. Saygılarımla...
Hadi diyelim ki iceri attiniz borc yüzünden
hic olmazsa cenazesinde bulunabilme izni verilseydi.
Bu nasil bir vicdansizlik akil almaz mesele
insanin kanini durduran akildan hic silinmeyecek bir olay.
Ülke icin bir utanc bu acikca.
Bunca yoksulluk icinde hic olmazsa egitim konusunda bari yardim verilse ailelere.
Hangi birine yetisecek bu insanlar ve nasil yenilecek bu ülkede ki cahillik egitim icin bile binbir engel varken.
Yüreginize saglik
Keske böylesi kötü bir olaydan sonra biraz düsünülse.
Insallah daha cok bu gibi olaylar yasanmaz ülkede.
Saygilarimla