- 1278 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
harem i ismet
şehzademin yazık yok trans atlantiği
iki gözünüze dursun çok gördünüz
uzay mekiği sandınız tekneciği
adaleti sağlayacağız yoksullukta çilede
zengin ol sende kalkın yönünü dön coniye
ne bulursun yıllardır döndün de hep kıbleye
yüce milletimizi temsileden bir..devletimizin iki numaralı adamı diyor ki....
hem de bir valiliğin önünde....
900 ü beğenmiyor işçiler....500 e çalışacak milyonlar var...
bir allah ın kuluda çıkıp ... sizde 15 000 alıyonuz sizin yerinize de ben 500 e bakarım.....
hem siz kimsiniz ..allah tan vahiy mi geldi kimin ne kadar alacağına dair....
sizin işiniz... çalışan herkesin zengin...yatanın aç kalacağı....milletin CANINA IIRZINA AKLINA DİNİNE MALINA tecavuz edeni asacak bir sistem kurmaktır...
bu ülkede günde milyar kazananlara yalakalık edip karnını zor doyuranlara hava atmak değil....eşek gibi çalışanların gırtlağını sıkıp işbirlikçilerle yemek değil....
allah sizleri firavunlardan lut kavminden daha büyük ibretlik etsin..sizler insan değil....
hayvan değil ..bitki değil...alçakların alçağısınız....
sizlerle aynı havayı solumak için hangi günahları işlediysem sonsuz tövbeler olsun...
YORUMLAR
Muhteşem bir yazı.
Sitem haklılıktan gelir.
Her kelimenize katıldım.
Lakin 500'e millet vekilliği yapmanız imkansız. Candan razı olabilirsiniz ama onların çok zorunlu gideri var. Seçildiği şehirle ilişkileri, geleni gideni ve seyahatleri var. Yaşam sıtandardı da farklı elbette.
Müllet vekili olmak için her ay para ödeyecek insanlarda bulunur emin olun.
Ama miletin dışındaki odaklara hizmet ederler. Rüşvet, yolsuzluk ve adam kayırma yaparlar.
Sevgilerimle.
10 Numara
Mehmet ORTA
1...el kesesinden ağalık yapılmaz
2...haram yiyenden yiğid çıkar adam çıkmaZ
3...TOKLAR FİRAVUNLAR KARUNLAR AÇLARIN HALİNDEN ANLAMAZ...
4...HZ ALİ yanına gelenlere sofra kuraR imam iken...kimse yemez bizim evdeki bundan iyi diye....devlet adamlığı milletin malı ile hava atma yeri değildir..
5...fakirin durumunu düzeltmedikçe ali ninde maaşı artmaz..
6..allah en güzeldir..en doğruyu o bilir..