- 524 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
barıştığımız ve çatıştığımız hayat...
Yanında düşünceleriyle ve yüreğiyle ,geçmişle ve gelecekle çatışırken,geçicide olsa bu çatşmada yenik düşüp,çatışmada oluşan yorgunluğunu gözaşlarıyla molaya sokan yada gidermeye çalışan, bununda yenilgiyi kabul edemediği için uydurduğu bir yalan olduğunu bilen,kızgınlığı ve ümitsizliğinden dolayı , ya ada anlamasının imkansızlaştığını farkedip isyan ettiği için ağlayan biri varsa...bırakın da diyemem bırakmayın da.
Bu sizin asla düzeltmeyi başarabileceğiniz birşey değildir.Ağlamasını durdurmak elinizdedir ama bu sefer içine akıtacaktır.Hayatla barışsa bile o çatışmada yenildiği gerçeğini unutturmaz bu,ya da yeni çatışmalara girecektir onu bekleyen barıştığı hayatta ,ve hiçbir çatışma öncekine yve ondan sonrakine benzeeyecektir.
Ve işte bu yüzden nasıl teselli edeceğini bulması zordur insanın kendini.Bunu sadece hayatın aşamalarından yanarak ya daa en azından kavrularak geçenler bilir .Onlar için her mutsuz kalktıkları sabah , hayata yeni bir pencereden bakmak dmektir.bu yüzden çoğu kez hayatı sıfırlayarak yaşama şansına da sahiptirler ve bunu en tatminkar şekilde yaparlar ve bu çok değişik bir meseledirrrr......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.