- 1083 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
*- DEMAGOG Yazısına Yorum Yap
"*- DEMAGOG" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
11 Nisan 2010 Pazar 12:18:01
Yazınız iddialıydı. Kendinize güveninizden dolayı kutlarım.
Lakin bir yazıya süprüntü demek bayağı ağır kaçan kaba itham.
Fikrinizle çelişmesi size bu tür bir söylem hakkı vermez.
Yazınız gayet güzel kaleme alınmıştı. Karşı yazıyı tamamen okuyamadığım için mukayese etmem kabil değil.
Size hak verdiğim bir konu da şudur: Kamu görevlileri ne yazık ki emekliliklerine bir yıl kala inanılmaz bir şekilde siyasete burun sokuyorlar. Yasak dahi olsa fark etmiyor.
Kamu emeklilerinin siyasete girmesi yasaklanmalı belkide.
Önemli bir mevzu ama çok başlı. Sizi kutlarım.
8 Numara bir yazı.
Recep Akıl
@recepakil
Yorumunuz için teşekkü ediyorum Engin bey.Aslında haklısınız. Bir başkasının yazdığı yazıya "süpüntü" demek doğru değil. Ama bu yazı bir fikri ortaya koyuyorsa eğer böyledir. Hiç bir fikir beyan etmeden ediyormuş gibi yaparak sadece suçlamak için, ya da birilerine yaltaklanmak amacıyla kaleme alınmışsa bu ifadeyi hak edyor demektir.
Söz konusu yazının tamamı zaten benim yazımın içinde var. Selamlarımla.
Söz konusu yazının tamamı zaten benim yazımın içinde var. Selamlarımla.