ZAMANIDIR ARTIK
Artık vakti geldi bu rüyadan uyanmanın.Dalımdan kopup kayboluşa yol almanın.Yüregime set çekmenin gözlerine dair.Bu sessizligi sustturup, yüregime söz dinletmenin.Artık kış vaktidir zamanıdır bahara özlemin.
Gül güzeldi.Ama tutmayı bilmeyince elimize battı dikeni.Yasak konuldu yüregimize Mecnun’un leyla’yı gördügü ilk gün.Ve lal oldu dilimiz kerem aslı ya türküsünü söyledigi gün.Gereiye birtek aşkımız kaldı, o da kayboldu yürekte.Zamanıdır artık sessiz bir haykırışın.
artık zamanıdır için için aglamanın.başımşızı dostun omuzlarına yaslamanın.gerçege dönmemek için hayallere dalmanın.ve bir ressamın tuvalişnde mutlulugun resmini aramanın.zamanıdır artık sessiz bir haykırışın.
ayın ondördü misalivurmuş mahcemalime özlem.ve yanık bir sevdaya hasret kalmış yüregim.yıldızlar gibi gözyaşını dökmüş karanlık gecelere.zamanıdır artık şiirlere seslenişin.
İSHAK SAKA
YORUMLAR
(mecazi anlamda söylüyorum) satır araları çok boş bırakılmış. Aralarda atlananlar tarafınızdan saklanmamalıydı. Zira son derece güzel bir yazı çok eksik bırakılmış. bu yazının bir defa daha elden geçirilmesinin iyi olacağı kanaatindeyim.
Betimlemeler son derece iyi ve tamamlanacak bir yazı. Umarım yarına bir defa daha tüm boş bırakılan yerleri tamamlanmış olarak yeniden okuyabilirim.
saygıyla...