Kiralık Duygular
Kiralık duygular
İnsanoğlu hayatın her kademesinde sahip olduğunu sandığı her şeyin baki kalacağı düşüncesi ile hareket ederek elindeki değerleri hoyratça harcamakta ve ilelebet süreceğini sanma gafletine düşmektedir.
Mal,mülk,evlat,seven veya sevilen hatta hayat .Aslında tümü kiralıktır bunların bir gün hayatımıza giren ve bir gün hayatımızdan çıkandır bunlar dedim ya hayat bile .
Ancak duyguların kiralık olması sanırım en acısı ,bal arısı misali her gün bir başka çiçekten özünü arar gibi ama bal arısı gibi sadık olmadan…..
Yaşanan her anı her umudu bir kalemde siliveren ve her sildiği umudun üzerine başka bir yaşanacak olanı karalamaya çalışan bilinçsiz,duygusuz duygular…
Nedeni sorulduğunda cevap dahi verilemeyecek olan,önemsenmeyen bu tarzda duygusuzluğun bir gün gelip de kendi sayfalarını sileceği gerçeğine kör bakabilen…
Nedenini dahi bilemediği,anlamadığı hatta anlamak istemediği karmaşalara sanki hiç yaşanmamış gibi duyarsız kalabilen duygusuzluktur yapılanlar
Kiralık hayatlarımız , kiralık duygularımız,kiralıktır tüm yaşadıklarımız . Yeni kiracılara sunulandır hayatımız ,duygularımız ve yaşamımız…
Tüm bunları yaşayan ve yaşadıkça yaşlanan ama hiç o kiralık hayatın bir gün sayfamızı sileceğini unutan bizler, hey sen ! kendine gel uyarısını öncelikle kendimize yaparak başlamalıyız. Önce kiralık olan hayatımızın farkına vararak tabi ,sonrada her ne olursa olsun yaşamımızın ve duygularımızın mülk sahibi biziz kiraya verecek ne yaşamım nede duygularım var cesaretini göstermeliyiz.
Üzerinde karalama yaptığımız başka hayatların yaşamlarında ve duygularında hak sahibi olduğumuzu iddia edeceğimize önce kendi duygularımızın maliki olmalıyız.
Hey sen ! kendine gel duygularını ve yaşamını günlük kiraya verme sahibi sensin ve paylaşacaksan sahip çıkacaklar ile paylaş derim…
Dua ile…..
Hattab(Y.K.)