YÜREĞİMDEN YİNE MEKTUP GELDİ BANA...(6)
Ben geldim yüreğim,hadi aç kapıyı.Bu gece sana o kadar ihtiyacım var ki...Hadi ama bekletme aç kapıyı..Bak yine ben geldim..
Neden diye sorma sakın.Senin sesine,iki çift tatlı sözüne hasretliğimdir beni kapına getiren..Ahhh be yüreğim,bu gece seninle dertleşmeye geldim beni dinler misin.Zaten beni senden başka kimse dinlemiyor biliyor musun.Ama ne olur bu gece bana soru sorma sakın çünkü cevap olarak sadece avuç avuç gözyaşı dökülür gözümden yanaklarına..İşte bu yüzden bana sakın soru sorma..
Sen de benim gibi yap,sessizce beni dinle.İstersen gözlerini kapat öyle dinle..Anlatırken gözlerine bakarsam ağlarım yine.Sen ki benim bunca yıl kahrımı çekiyorsun yüreğim sakın ağlama sen de..Yeter ağladığın yeter..Söz bir gün seni güldürecem ama ne zaman bilemem.
Artık sustum bende tıpkı senin gibi sustum.Hiç kimseyle hiç bir şey konuşmuyorum.Konuştum da ne oldu sanki elime ne geçti.Yıllarım yoruldu sözlerim yoruldu hatta ümitlerim yoruldu..Şimdi bir tek güllerle konuşuyorum.En azından onlar beni anlıyor.Güller beni anlıyor be yüreğim.Tıpkı senin gibi..Ben hayattan sadece huzur istedim huzurrr..Ne para ne mülk ne de güzellik.Sadece huzur istedim.Oysa hayat bana huzurun adresini hep yanlış verdi.Bulamadım; gittiğim yerlerde yoktu ne adı ne de tadı.Bir ara bulur gibi oldum tam yaklaştım ki elimden kaçtı.Yakalamak isteseydim koşardım ama neye yarar o benden kaçtıktan sonra yakalamışım ne farkeder.Sustum artık sustum bende.Sadece düşlerimde konuşuyorum konuşmak istediğimle.Hem düş kapımın anahtarını bile verdim,artık bana sormadan gelip gidiyor canı isteyince.Onu beklemek onu beklerken heyecandan titremek ve gizlice geldiğinde sevinçten ağlamak o kadar güzelki..
Hani sana bir soru sormuştum yüreğim hatırlıyor musun..Hani sevmek nedir demiştim sana,sen de bana sevmek sabırdır,sabırla güzelleşen en güzel çiçektir demiştin ya..Haklıydın yüreğim haklıydın.Evet.......şimdi onu düşündüğüm zaman gözlerime binlerce çiçek bahçesi doluyor.Onu özlediğim zaman ise avuçlarımda birlerce kuş gülümsüyor neşeyle.Bir şarkı söylüyorum hicaz makamından.Kaybolmuşluğumu onunla buluyorum ve bulduğum yerde yine onunla kayboluyorum.Ahh be yüreğim sana sus konuşma dedimse bu kadar da demedim ya..Arada sırada bir nefes al,al ki benimle yaşadığını hissedeyim..Yıllardır öyleee susup beni dinledin yada konuşup durup kalemlerimi kağıtlarda tükettin.Biliyor musun yüreğim yıllardır kapadığım kapılarımı açtım sonunda.Nadas’a doymuş topraklarıma ilk defa bir tohum düştü,filizlendi ama ne zaman yapraklanır çiçek açar bilemem.O kadar merak ediyorum ki acaba ne renk açacak nasıl açacak..Sustum bekliyorum..Ne zaman açmak isterse o zaman açacak biliyorum.Nazlı bir çiçek sanki birazda suskun,hayata küskün gibi duruyor ama birgün elbet açacak hissediyorum..Ve yüreğim sana bir sır vereyim mi.Ama sakın kimseye söyleme emi..Seviyorum....Ve en az sevdiğim kadar sevilmeyi istiyorum..Ama bazen düşünüyorum da,sevmesede olur..Sevmek bence sevdiğin insanın mutlu olmasını istemek değil mi..Evet onun mutluluğu benim sevmemden daha önemli..Yeter ki mutlu olsun,ben de onun mutlu olduğunu bilerek mutlu olurum..Belki hüzünlenirim belki ağlarım ama yine de mutlu olurum...Hayır yüreğim sus sakın söyleme,ağlıyorsam suç senin kabul et..... Sen suçunu bilirsin..Artık zamanı geldi ben gidiyorum..Yolcum yorgundur bekletemem..Beni bu gece misafir ettiğin için teşekkür ederim..Hoççakal yüreğim,sen de uyu artık belki seninde hayallerin düşlerine gelir...Gülersin..........................
ecedemet...
YORUMLAR
ÇOK TEŞEKKÜRLER DEĞERLİ ARKADAŞLARIM...ISSIZ DOSTUM İNŞALLAH ÇAY BORCUM VAR SANA İNŞALLAH BİR GÜN BİR YERDE SANA BİR DEMLİK ÇAY ISMARLAYACAĞIM.. YÜKSELEN YILDIZ DEĞERLİ DOSTUM YORUM İÇİN SANADA TEŞEKKÜR EDERİM..
KALEMLERİNİZ VE YÜREKLERİNİZ DAİM OLSUN..
YAZDIĞINIZ HER HECENİN BENDE Kİ DEĞERİ ÖLÇÜLEMEZ..
VAKİT AYIRIP OKUMANIZ BANA VE SAYFAMA ONUR VERDİ..
GECİKEN CEVABIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM..
EN DERİN SEVGİ SELAM VE SAYGILARIMLA...
ece,
nasılsın iyimisin..?
ilkbahar hissetirmiş geldiğini..
hava değişikliği biraz çarpmış seni..
hadi,
elini yüzünü yıka
gel bir çay içelim..sohbet edelim..
ecedemet
YA ÇAYLAR BENDEN YA DA SİMİTLER...
SEVGİLER SELAMLAR VE SAYGILAR...
NOT:BENİM ÇAY DUBLE OLSUN AZI KURTARMAZ.:))
Az bi nefes al, ne bu hız..
Onun mutluluğunu görüp, mutlu olmak mı?
Yapmaaaaaaaaa!
Birbir empatinin kararları gerçek hayatta karşılaşacağın o durum, sensiz durum...
Benim olmayanı hem seyredecek, hem acı çekecek, hem de mutlu olacağım ha?
Saniyemden fire vermem beni umursamayana.
Az nefes alınız da, paragraf yaparken tekrar düşününüz. Değer mi hayat platonik aşkla bitirilmeye?
Platonik aşk, Allah'a olan aşktır. Gerisi fasarya.
Hel yaşa da gör.
Paylaşım için teşekkürler.
ecedemet
KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN...
SAYGILARIMLA...