Mevsimlerden Yaz
Mevsimlerden yaz...
Olsa idi keşke her an! !
Seninle ilk tanışmamız ’’ sana bir şiir yazabilirmiyimle başladı’’
ve mevsimlerden yaz idi....
Tabiki lütfen’le gelen bir cevap ve sorasında bu yazın mükemmel büyüsü başladı bende.
Buyaz herzamankiden farklı herzamankinden özel ve herzamankinden güzel.
Güneş heramankinden parlak ve yakıcı ay herzamankinden romantik ve berhudar yıldızlar herzamankinden estetik ve kayıcı.
Buyaz seninle güzel seninle akıcı kelimeler...
Yağmurlarda çok güzel buyaz şemsiye açmadığım zamanlar bile beni ıslatmıyo sanki; sanki ıslandığım sadece sensin gibi sana ıslakmışımda yağmura aldırmıyormuşum gibi..
Seni bana getiren savurup atan o yaz yağmurları beni de sana götürsünler.Ve ben tıpkı yağmurlar misali tıpkı senin benim herzerreme temas eden yağmurların gibi sen gel demesende inatla vurayım tanelerimle odandaki bütün camlara.Sora yağmurun ardından yerdeki toprak bağçeden odanın camına uzanan dallarında ıhlamur ağacının ve etrafta yüzlere gülen tüm çiçeklerin eşsiz kokusuyla odana gireyim pencerendeki aralıktan.Sen kokla sadece bitanem ben etrafa sinerim yada bir köşende dururum ses etmeden kokunun sessizliğinde...
Bu yazın üstünden yıllar geçsede sevdiğim unutma olurmu kokulardaki sesizlikleri.Unutma seni nasıl sevdiğimi ve her yağmur yağdığında cam kenarından bak yağmurlara, cama düşen yağmur zerrelerine bak orada beni görürsün belki beni hissedersin ve beni koklarsın ardından yine gelmiş tüm şehvetiyle ve sevgisiyle dersin.
Sana kokularımı bıraktığımda mevsimlerden yazdı gülüm ve ben artık her mevsim seninleyim karbeyaz mutluluğum içimde eritemediğim içime sığmayan karbeyaz mutluluğum.......
Uçuk..........
YORUMLAR
mevsimlerden yaz...
üzerinde yine o sevdiğim etek bembeyaz. duruşun mahcup... gülümser gibi bir hal, ama uzak bir donuklukla karşıdaki evin camında öylece duruyordun...
duyguları çok güzel anlatıyorsun. hadi şimdi içeriye biraz hareketlilik koyalım. insanlar yaşatalım yazımızın içinde, kirpiklerinin kaşlarına değmesine kadar çok özel haller anlatalım. ne dersin.
saygılarımla...
asran tarafından 9/1/2007 12:14:03 AM zamanında düzenlenmiştir.