Sivas'ta İlk Gecen Asker!
İkinci askerimizi yolcu ettik dün gece, bir ay arayla,vatan borcuna.Onur ,gurur ve gözyaşı vardı.Halacım aslanlar gibiydin ,hiç ağlamadın da bizi ağlattın ya,ağlamasaydık yanında keşke indi yağmurlar ,böyle oluyor işte asker yolcu etmek;sevinçle ,özlem yağmurları halam...
Ozanlar diyarı Sivas’a gittin,çok mutluyum,sayende yemin törenin de göreceğiz,ozanlar diyarını,adım adım gezerek..
Halacım dün gibi bebekliğin dün gibi,babamın adını vermiştik sana Hüseyin babam diyordum
çocukluğunda aklın da ermiyordu öyle bakıp dinliyordun beni,oysa bugün bir günlük askersin
Hüseyin babam...
Yeni arkadaşların en yakın olacaklar,birçok anılarınla teskerini aldığında ne çabuk geçti bir daha geri gelmeyen askerlik anılarım diyeceksin.İlk göz ağrımızsın,annen ve babanın iki askeri daha var sırada. Büyüdünüz aslanlarım benim,sırası gelen Vatan borcuna..
Askere birşeyler yazmak ta ne zormuş meğer.Sabah oldu selam ver komutanına,güzel gülüşünle
güzel yüzünle.Bizler rahat uykumuzda,sen nöbette.Akıp gidecek günler su gibi.
Sivas’ta ilk gecen asker
Öp Ay Yıldızlı Bayrağı hazır ol ASker,hayırlı teskereler sana ve tüm Vatan görevi yapan askerlerimize...
Oya Gedik
YORUMLAR
Allah hayırlı teskereler versin...Erkek çocukların bir sünnet düğünü, bir de askerliği ailesine, sevenlerine gurur kaynağı olur...Ne mutlu ki askerlik çağına gelmiş ve o yüce görevi yerine getirmek için gitmiş...Allah güle güle dönmesini nasip etsin.Ailesine ve halasına da hayırlısıyla kavuştursun...
Sevgilerimle
Oya Hanım çok duygulandım, gözyaşların toplandı gözümün üstüne. Vatan borcu namus borcu inşallah su gibi akıp geçer bu zaman. Hasreti olacaktır mutlaka ama çok da şey katacaktır Hüseyin kardeşime. Allah kavuştursun, hayırlı teskereler olsun. Gurur duydum sizin adınıza ve vatan adına... Sevgilerimle...
Oya gedik
sevgimle...
Allah, ana-babasına, sevenlerine kavuştursun; milletimize görevi hayırlı olsun.
"Hayırlı tezkereler ASKER! Alnından öpüyorum."
Oya gedik
saygımla efendim...